اختصاص یارانه برای کاهش قیمت شیر

رئیس کمیسیون برنامه، ‌بودجه و محاسبات مجلس، با اعلام خبر اختصاص یارانه به صنعت شیر، گفت: در جلسه مشترک مجلس و دولت بنا شد با اختصاص یارانه کوتاه مدت به صنعت شیر،‌ شیر به قیمت سابق برگردد.

به گزارش خانه ملت، غلامرضا مصباحی مقدم در تشریح جزئیات جلسه مشترک رئیس مجلس و دو وزیر اقتصادی دولت، افزود: در جلسه امروز که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، ‌نواب رئیس،‌ وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیرجهاد کشاورزی، رئیس سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده و تعدادی از نمایندگان برگزار شد مباحثی پیرامون قیمت شیر و سایر فرآورده‌های لبنی مطرح شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: پس از بحث‌های مطرح شده بنا شد تدبیری اندیشیده شود که در کوتاه مدت یارانه‌ای به صنایع تولید شیر اختصاص داده شود تا قیمت شیر به قیمت سابق برگردد.

وی همچنین در توضیح تصمیم اتخاذ شده در این جلسه برای کاهش هزینه نهاده‌های تولید شیر، تصریح کرد: در این زمینه قرار بر این شد که گنجاله موردنیاز دامداران با واردات تامین شود که البته در حال حاضر بخشی از آن وارد و بخشی دیگر در حال وارد شدن است.

رئیس کمیسیون برنامه، ‌بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد:‌ امید می‌رود با عرضه گنجاله ارزان قیمت، به سمتی حرکت کنیم که هزینه نهاده‌های تولید شیر کاهش یابد تا به این وسیله ثباتی را در بازار شیر و فرآورده‌های شیر از نظر قیمت شاهد باشیم.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.