اختلاف در هیات مدیره سازمان نصر

به دنبال استعفای رییس کمیسیون سخت‌افزار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که به دنبال اختلافات در این نهاد صنفی رخ داد، اعضای کمیسیون سخت‌افزار سازمان با انتشار بیانیه‌هایی خواستار پیگیری دلایل این استعفا و احقاق حقوق صنف سخت‌افزار شدند.
یکی از امضاکنندگان این بیانیه به «دنیای اقتصاد» گفت: ایجاد فضای نامطلوب برای حضور و مشارکت اعضای باسابقه در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای نتیجه‌ای جز ناامیدی اعضای صنف از دنبال‌کردن رویه‌ای مشارکت جویانه ندارد و در نهایت نیز خالی شدن سازمان نظام صنفی از نظام فکری پویا و مشفقانه و منتقدانه را در پی خواهد داشت.
در این بیانیه عدم حضور رییس کمیسیون سخت‌افزار موجب خالی شدن سازمان نظام صنفی از حضور سخت‌افزاری‌ها و ایجاد ابهام در پیگیری مشکلات و معضلات این صنف عنوان شده است.
بروز اختلاف در میان اعضای هیات‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در واقع بازشدن اختلافاتی است که به دنبال اعلام نتایج انتخابات اخیر بحث‌برانگیز سازمان نظام صنفی به اوج رسید. در آن زمان دو لیست اتحاد ۱۵ و پیشنهاد ۲۰ ارائه شده بود که رییس کمیسیون سخت‌افزار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از معدود افراد پیشنهاد ۲۰ بود که به هیات‌مدیره راه پیدا کرد.
به گزارش دنیای اقتصاد این اختلافات در حالی رخ می‌دهد که هنوز رییس‌جمهوری نیز حکم ریاست این سازمان را ابلاغ نکرده است. اعلام نتایج این انتخابات با واکنش‌های مختلفی مواجه بود به خصوص اعضایی که نسبت به وجود آرای وکالتی که نتیجه آرا را تغییر می‌دهد، انتقاد کردند. بیانیه اعضای کمیسیون سخت‌افزار ضمن هشدار به رویه حذف مخالفان و منتقدان مدیریت فعلی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای خواستار اصلاح شیوه‌های ناقص و نادرست رایج و حفظ استقلال سازمان و ارتقای جایگاه آن شده است.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.