اخضر

اردیبهشت ۱۴۰۳

اخضر ابراهیمی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه پیش از ظهر امروز شنبه به منظور گفت‌وگو و تبادل نظر با مقامات کشورمان وارد تهران می‌شود و مورد استقبال رسمی حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان قرار می‌گیرد. اخضر ابراهیمی در این سفر ضمن دیدار و گفت‌وگو با محمد‌جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه با دیگر مقامات کشورمان در خصوص تحولات سوریه و برگزاری نشست ژنو ۲ بحث و تبادل‌نظر خواهد کرد. نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه در راستای رایزنی‌ها دربارهٔ تحولات سوریه پیش از این به قاهره، کویت، بغداد و آنکارا سفر کرده.

اخضر ابراهیمی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه پیش از ظهر امروز شنبه به منظور گفت‌وگو و تبادل نظر با مقامات کشورمان وارد تهران می‌شود و مورد استقبال رسمی حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان قرار می‌گیرد.
 
اخضر ابراهیمی در این سفر ضمن دیدار و گفت‌وگو با محمد‌جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه با دیگر مقامات کشورمان در خصوص تحولات سوریه و برگزاری نشست ژنو ۲ بحث و تبادل‌نظر خواهد کرد.
 
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه در راستای رایزنی‌ها دربارهٔ تحولات سوریه پیش از این به قاهره، کویت، بغداد و آنکارا سفر کرده.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.