اداره یک نانوایی سنگکی توسط داریوش ارجمند!+عکس

اداره یک نانوایی سنگکی توسط داریوش ارجمند!+عکس

به گزارش شبکه ایران تصویربرداری اولین تجربه سریال‌سازی مهدی کرم‌پور با عنوان “یه تیکه زمین” که حدود ۱۲ روز پیش در تهران کلید خورد ادامه دارد و تاکنون بیش از ۳۰ درصد از آن مقابل دوربین رفته است.


“یه تیکه زمین” یک درام اجتماعی است و در ۱۲ قسمت ویژه پخش در یام محرم تولید می‌شود.گروه تولید این روزها در لوکیشنی در پیچ شمیران ضبط تصاویر را پیگیری می‌کند. این لوکیشن منزل حاج حیدر معرفی می‌شود.


داریوش ارجمند در این سریال نقش مردی به نام حاج حیدر را دارد که یک نانوایی سنگکی را در یک محله قدیمی اداره می‌کند. این در حالی است که پسران او احمد و محمود در کارخانه کوچکی آرد مرغوب برای پخت نان‌های فانتزی تولید می‌کنند. این آرد از گندمزار حاج حیدر تهیه می‌شود و کیفیت خوبی دارد، اما محمود که جوانی طمعکار است، در آرد مواد اضافه و ناخالصی وارد می‌کند که گلایه اهالی محله را به دنبال می‌آورد و… . شراره دولت‌آبادی نقش همسر حاج‌حیدر را دارد و کورش تهامی و حمید ابراهیمی در نقش فرزندان این خانواده ایفای نقش می‌کنند.


روز گذشته علی بخشی زاده مدیر شبکه دو، به همراه جمعی از مدیران این شبکه از لوکیشن سریال در حال تصویربرداری «یه تیکه زمین» دیدن کرد.


تهیه‌کنندگی این سریال را محمدعلی اسلامی بر عهده دارد که سال گذشته نیز سریال «فرات» (مازیار میری) را برای شبکه دو تهیه کرده بود. نگارش فیلمنامه را نیز نویسنده همین سریال یعنی علی‌اکبر محلوجیان عهده‌دار است.
مهدی کرم‌پور در کارنامه فیلمسازی خود ساخت فیلم در صف اکران «پل چوب»، «جایی دیگر»، «چه کسی امیر را کشت؟» و یکی از اپیزودهای «طهران تهران» با نام «سیم آخر» را دارد.
پایان مطلب/
 


شبکه ایران
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.