ادامه بررسی لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز چهارشنبه به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور دبیر و اعضای مجمع تشخیص مصلحت تشکیل شد.

ادامه بررسی لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه

به گزارش ممتاز نیوز، در این جلسه که رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس شورای اسلامی، دبیر و اعضای مجمع حضور داشتند آیت الله آملی لاریجانی ضمن تسلیت درگذشت سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا و از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، خدمت طولانی در نظام جمهوری اسلامی ایران را از ویژگی‌های او دانست و گفت: از خدا می‌خواهیم که روح ایشان را با ارواح طیبه شهدا، امام (ره)، صدیقین و ائمه اطهار(ع) محشور کند.

در این نشست که رئیس سازمان انرژی اتمی، وزیر کشور، وزیر دادگستری، وزیر اطلاعات، برخی از اعضای شورای نگهبان، رئیس کمیسیون امنیت ملی و رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، لایحه «سند الحاقی اصلاح موافقنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه جهت معاضدت در پرونده‌های مدنی و جزایی» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش سرانجام پس از بحث و بررسی این لایحه که در جلسه قبل برای رفع پاره‌ای از ابهامات به کمیسیون مربوطه ارجاع شده بود، با رای دو سوم اعضای مجمع، نظر مجلس شورای اسلامی عیناً تصویب شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.