ادامه ثبات نسبی قیمت طلا در بازار امارات متحده عربی

گزارش روز چهار شنبه خبرنگار ایرنا از ابوظبی به نقل از منابع بازار امارات حاکی است , بهای هر گرم طلای ۲۴ عیار ۱۸۵ درهم و ۹۸ فلس ( ۵۰ دلار و ۶۸ سنت ) اعلام شد که این رقم نسبت به دیروز تنها ۱۰ سنت برای هر گرم کاهش نشان می دهد.

در بازار امارات امروز قیمت یک گرم طلای ۱۰ عیار ۷۷درهم و ۶۶ فلس ( ۲۱دلار و۲ سنت ) ، طلای ۱۴ عیار ۱۰۸درهم و ۶۱فلس ( ۲۹ دلار و ۶۲سنت ) ، طلای ۱۸ عیار ۱۳۹درهم و ۵۶ فلس ( ۳۸ دلار و ۵ سنت ) ، طلای ۲۱ عیار ۱۶۲ درهم و ۷۷ فلس ( ۴۴ دلار و ۳۷سنت ) و یک گرم طلای ۲۲ عیار ۱۷۰ درهم و ۵ فلس ( ۴۶ دلار و ۴۷ سنت ) اعلام شده است .

قیمت طلا در بازارهای امارات ماه گذشته با نوسان شدید مواجه شد به طوری که در اوایل خرداد با کاهش حدود ۳۵ درصدی رو به رو شد و سپس از نیمه دوم این ماه با رشد تدریجی افزایش یافت .

منابع بازارامارات پیش بینی کردند , نتایج نشست روز آینده سران اروپا برای حل بحران مالی منطقه یورو بر بازارهای طلا تاثیر خواهد داشت.

این منابع افزودند: ارزش برابری یورو در برابر دلار عامل مهمی برای نرخ گذاری طلا است، به ویژه آنکه بهای طلا در امارات و کشورهای دیگر با دلار آمریکا نرخ گذاری می شود.

خاورم **۲۰۴۰ **۲۰۴۷**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۳۷۶۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.