ادعای دروغین آرامش در بحرین، گورستانی بیش نیست

۳۱فروردین۱۳،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: طی دو سال اخیر شاهد تبعیض و کشتار بی‌رحمانه مردم از سوی رژیم آل‌خلیفه در این کشور هستیم این در حالی است که آن‌ها با ادعای دروغین در تلاش‌اند که به جهانیان نشان دهند آرامش در این کشور حاکم است، اما این یک آرامش گورستانی بیش نیست.

“احمد شوهانی” نماینده ایلام،‌شیروان، چرادول، ایوان و مهران، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به کشتار بی‌رحمانه مردم بحرین توسط “رژیم آل‌خلیفه” و سکوت مجامع بین‌المللی در این خصوص، گفت: کشورهای مجاور “خلیج فارس”، پایگاه اجتماعی مردمی، مشروعیت و مقبولیت ندارند، چراکه یکی از پایه‌های اصلی ایجاد یک حکومتی مردمی رای مستقیم مردم در انتخاب حکومت است.

وی در ادامه افزود: طی دو سال اخیر شاهد تبعیض و کشتار بی‌رحمانه مردم از سوی رژیم آل‌خلیفه در این کشور هستیم این در حالی است که آن‌ها  با ادعای دروغین در تلاش‌اند که به جهانیان نشان دهند آرامش در این کشور حاکم است، اما این یک آرامش گورستانی بیش نیست.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با تاکید بر سکوت مجامع بین‌المللی در قبال کشتار بی‌رحمانه مردم بحرین، گفت: متاسفانه ما طی سال‌های اخیر شاهد دوگانگی نهادهای بین‌المللی در خصوص کشتار بی‌رحمانه مردم بحرین هستیم و آنها هیچ‌گونه عکس‌العملی در خصوص کشتار مردم نشان نمی‌دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.