ادغام صندوق‌های بیمه طول می‌کشد

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

بینا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طبق سخنان رئیس جمهور در هدفمندی یارانه ها برای درمان و بیمه ها، فکر کلی شده که این انقلابی در بیمه رخ خواهد داد، گفت: قانون ادغام صندوق های بیمه در دستور کار است و ما این قانون را اجرا خواهیم کرد.

به گزارش مهر، علی ربیعی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران دربارهٔ آخرین وضعیت ادغام صندوق های بیمه اظهار کرد: برای ادغام این صندوق ها مقدماتی لازم است که انجام آن چند سالی طول می کشد. وی تاکید کرد که وضعیت این صندوق ها باید ارتقاء یابد.

ربیعی با انتقاد از اینکه زیرساخت های اجرای این قانون از سال های قبل فراهم نشده است، ادامه داد: ما در حال آماده سازی زیرساخت های لازم برای اجرای این قانون هستیم اما زمان اجرای آن را نمی توان مشخص کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طبق قانون برنامه نمی توانیم سهم دولت از صندوق خدمات کشوری را بیش از ۶ درصد افزایش دهیم، اظهار داشت: از اجرای این قانون بیش از یکسال باقی نمانده است و ما باید سهم دولت را افزایش دهیم.

ربیعی به گزارش رییس جمهوری در مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: رییس جمهوری گفتند در هدفمندی یارانه ها برای درمان و بیمه ها، فکر کلی شده که این انقلابی در بیمه رخ خواهد داد.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.