ادینهو: حیف که گلم مقابل استقلال پَرپَر شد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۸/آبان/ – ۱۰:۳۰ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در گفت‌وگو با آنا

خبرگزاری : بازیکن برزیلی تیم تراکتورسازی تبریز از تساوی این تیم مقابل استقلال در ثانیه پایانی بازی ناراحت است.

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، تراکتورسازی تبریز در حالی مقابل استقلال تهران بازی را با تساوی به پایان رساند که سرخپوشان تبریزی تا ثانیه‌های پایانی با گل مهاجم برزیلی خود از حریف پیش بودند اما در ثانبه نهایی قبل از سوت پایان دیدار امیرحسین صادقی ۳ امتیاز حساس را از آنها گرفت.

اِدِرلوسیانو ادینهو در گفت‌وگو با سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، عنوان کرد: بازی بسیار خوبی را در دیدار با استقلال انجام دادیم و همانطور که دیدید می‌توانستیم در این بازی تیم پیروز میدان باشیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی مقابل حریف داشتیم اما تنها ۲ بار توانستیم دروازه استقلال را باز کنیم و تا دقایق پایانی نیز برتری از آن ما بود.

وی افزود: از اینکه توانستم در این دیدار حساس نیز به استقلال گل بزنم خوشحالم اما بعد از اینکه بازی به تساوی کشید بسیار ناراحت شدم زیرا گلی که در این بازی به ثمر رساندم پَرپَر شد.

ادینهو به آنا گفت: فاصله‌ای با پیروزی در این بازی نداشتیم اما در آخرین ثانیه بازی کار به تساوی کشیده شد تا نتوانیم در این بازی خانگی ۳ امتیاز حساس را به دست آوریم.

وی اضافه کرد: تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم بهترین بازی‌ها را برای تراکتورسازی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی انجام دهم و امیدوارم این تیم این فصل بتواند به عنوان قهرمانی در رقابت‌ها دست یابد.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.