ارائه حدود ۲۷۰ عنوان کتاب در هزار نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

تهران/واحد مرکزی خبر/مکتوب /۰۸/۲۶
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: در quotation mark چهارمین دوره برپایی هزار نمایشگاه کتاب در هزار نقطه کشور quotation mark حدود ۲۷۰ عنوان کتاب ارائه می گردد.
به گزارش تفسیری خبرنگار ما ، سردار احمد حق طلب در حاشیه مراسم افتتاح quotation mark چهارمین دوره برپایی هزار نمایشگاه کتاب در هزار نقطه کشور quotation mark بعد از نماز جمعه تهران گفت: این نمایشگاه برای چهارمین سال متوالی برپا می گردد که ما در این دوره سه موضوع را در نظر گرفتیم ، یکی انتخاب کتاب های خوب برای مردم ، دیگری قیمت مناسب و ارزان و در نهایت دسترسی راحت مردم iبه کتاب.
وی افزود با اشاره iبه اینکه این کتابها۵۰ درصد تخفیف دارد اضافه کرد: کتاب های که بیشترین نوبت چاپ را دارند و در نمایشگاه های پیشی مورد توجه مردم قرار گرفته بودند ، انتخاب کردیم تا کتاب های iبهتر و فاخرتری در اختیار مردم قرار بدهیم.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج گفت : در این نمایشگاه حدود ۲۷۰ عنوان کتاب ارائه می گردد که از این تعداد ۲۳۰ عنوان iبه طور مشخص با موضوع دفاع مقدس و۴۰ عنوان دیگر نیز درباره مباحث جنگ نرم ، بیداری اسلامی در منطقه و مبارزات مردم مسلمان فلسطین است.
وی افزود: این نمایشگاه امروز iبه صورت نمادین افتتاح شد و از فردا تا ۶ آذر در هزار نقطه کشور فعالیت خود را آغاز می کند.
وی اضافه کرد: امیداوریم حضور و استقبال جوانان ما را ترغیب و تشویق iبه افزایش تعداد نمایشگاهها کند.
سردار حق طلب گفت: محلی که برای برپایی این هزار نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در نظر گرفته ایم مساجد، پایگاههای بسیج ، مدارس و دانشگاهها می باشند که این هزار نمایشگاه در هزار نقطه از ۳۱ استان کشور و متناسب با جمعیت و تراکم جمعیت برگزار می گردد.
مراسم افتتاح quotation mark چهارمین دوره برپایی هزار نمایشگاه کتاب در هزار نقطه کشور quotation mark امروز بعد از نماز جمعه این هفته تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران ، حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه تهران برگزار شد.
صدا و تصویر دارد


IRIBNews RSS ScientificNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.