ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان تا ۱۵ تیر بلامانع است

۳۰اردیبهشت،

25-332.jpg

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،‌ جهت اطلاع رسانی بیشتر و ارائه خدمات به دانشجویان در پایان سال تحصیلی جاری مواردی را به دانشگاه‌ها پیشنهاد و عنوان کرده است که هر دانشگاه با توجه به برنامه آموزشی و شرایط خاص نسبت به اتخاذ تصمیم مقتضی مبادرت کند، البته از نظر صندوق ارائه خدمات رفاهی تا ۱۵ تیر ماه سال جاری بلامانع است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در پیشنهاد صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به دانشگاه‌ها مواردی به دانشگاه‌ها پیشنهاد شده است که به شرح زیر است:

۱-کلیه خدمات رفاهی و دانشجویی با رویکرد حمایتی و حسب برنامه‌های آموزشی دانشگاه تنظیم شود.

۲-برنامه‌های رفاهی و خدمات دانشجوی در هیات رئیسه دانشگاه تصویب و جهت هماهنگی بیشتر به روسای دانشکده‌ها و مدیران گروه‌های آموزشی ابلاغ شود.

۳-اطلاع رسانی جامع و به موقع در خصوص برنامه‌های رفاهی دانشجویی از طریق مناسب به استحضار دانشجویان رسد.

۴-به صورت خاص برنامه فعالیت خوابگاه دانشجویی و تغذیه در پایان ترم تحصیلی و ایام تابستان تنظیم و به اطلاع دانشجویان رسانده شود.

۵- شرایط لازم جهت برخورداری دانشجویان از خوابگاه در ایام تابستان مشخص و به اطلاع دانشجویان رسانده شود تا از ایجاد انتظار غیرمتعارف کاسته شود.

۶- با توجه به برگزاری امتحانات، معاونان دانشجویی و سایر مسئولان مربوطه حداکثر تلاش را برای خدمات به دانشجویان و جلوگیری از مشکلات احتمالی و رفع استرس‌های ایام امتحانات مبذول نمایند.

۷- مسائل کیفیت غذای دانشجویان و خوابگاه‌های، روزانه مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.