ارائه درخواست افزایش قیمت محصولات سایپا

این خبر امروز ۴ شنبه ۱۷ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

ارائه درخواست افزایش قیمت محصولات سایپا

عصر خودرو : مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ارائه درخواست این شرکت به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای افزایش قیمت محصولات خبر داد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایسنا سعید مدنی در حاشیه مراسم رونمایی از محصولات تازه شرکت زامیاد، اظهار نمود: درخواست افزایش قیمت محصولات را به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارائه نموده‌ایم که در حال بررسی است.
وی در پاسخ به اینکه شنیده شده که قیمت همه شده تولید پراید با احتساب ارز ۲۵۰۰ تومانی اتاق مبادلات حدود ۱۵ میلیون تومان است؟ با تایید این موضوع درباره قیمت پیشنهادی فروش این محصول، اظهار نمود:‌ قیمت همه شده تولید پراید با ارز مبادلاتی در همین حد است. قیمت پیشنهادی فروش این محصول نیز پس از تایید سازمان حمایت اعلام خواهد شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین از دریافت مجوز شماره‌گذاری پراید بدون کیسه هوا خبر داد و اظهار نمود: ظرف دو سه روز آینده شماره‌گذاری پرایدهای بدون کیسه هوا آغاز شده و این خودروها تحویل خریداران خواهد شد.
مدنی تصریح نمود: مجوز تولید پراید بدون کیسه هوا تا پایان سال را دریافت نموده‌ایم ضمن آنکه تا پایان امسال صد درصد محصولات پراید مجهز به کیسه هوا تولید خواهد شد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر عرضه نشدن محصولات این شرکت، اظهار نمود: قیمت‌های مصوب به نمایندگی‌های فروش ابلاغ شده و در حال حاضر فروش محصولات به این قیمت‌ها در حال انجام است.

چهارشنبه ۱۷ آبان   ۱۲:۱۵

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.