ارائه “مشاوره” از سوی مرکز تحقیقات پزشکی از راه دور دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

فروردین ۱۴۰۳

مرکز تحقیقات پزشکی از راه دور دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به تمامی مراکز درمانی و پزشکی کشور در آینده نزدیک مشاوره ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر لیدا فدایی‌زاده، رئیس مرکز تحقیقات پزشکی از راه دور دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مرکز تحقیقات پزشکی از راه دور دانشگاه در آینده نزدیک به تمامی مراکز پزشکی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مراکز پزشکی غیر وابسته و همچنین بیماران خدمات مشاوره‌ای ارایه می‌دهد. 

وی با بیان این مطلب که بیماران مختلف می‌توانند از این سیستم استفاده کنند، درخصوص مزایای این سیستم گفت: از مزایای سیستم پزشکی از راه دور می‌توان به مواردی نظیر کاهش هزینه‌ها، کاهش زمان رسیدگی به بیماران، جلوگیری از اتلاف وقت، تسهیل و تسریع انجام مشاوره اشاره کرد. 

 فدایی‌زاده با اشاره به راه‌اندازی این سیستم با همکاری واحدهای فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مرکز مسیح دانشوری اظهار کرد:  بیمارستان‌هایی که متقاضی اجرای این سیستم می باشند، می‌توانند ضمن تماس با مرکز تحقیقات پزشکی از راه دور پژوهشکده سل و بیماریهای ریوی مسیح دانشوری در این خصوص اقدام لازم به عمل آورند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.