ارائه کارت اشتراک بازیافت به شهروندان شرق تهران

۰۶اردیبهشت،

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۸ از صدور کارت اشتراک بازیافت برای شهروندان ساکن در محدوده شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعیممتازنیوز، حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر افزود: آموزشگران اداره بازیافت با مراجعه به در منازل شهروندان، علاوه بر آموزش، کدهای اشتراک شناسایی هر خانوار را به آنها ارائه می کنند.
 
وی گفت: این کد، نشان دهنده منطقه، ناحیه ، بلوک و روز جمع آوری پسماندهای خشک است و برای شناسایی خانوارهای مشارکت جو در بخش تفکیک پسماند از مبدا در نظر گرفته شده است.
 
به گفته فرخی، شهروندان از طریق تماس با اداره بزیافت و ارائه کد شناسایی، می توانند مشکلات احتمالی خود را با این اداره مطرح و نسبت به ارائه راهکارها و پیشنهادات تازه اقدام کنند.
 
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۸ در ادامه از حضور آموزشگران بازیافت در خانه های اسباب بازی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه کودکان به شنیدن مفاهیم تازه در اجرای یک طرح اشتیاق نشان می دهند، کارشناسان اداره بازیافت با هدف ارتقای سطح آگاهی کودکان به خانه های اسباب بازی مراجعه و به آنها در زمینه بازیافت و مفهوم آن، آموزش می دهند.
 
وی افزود: آموزش بازیافت به زبان کودکانه، اجرای مسابقه با مفهوم بازیافت و اهدای جایزه، از جمله برنامه های کارشناسان و آموزشگران اداره بازیافت است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.