ارتش رژیم صهیونیستی دوباره نوار غزه را بمباران کرد

ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در گزارشی اعلام کرد که این رژیم ۱۳۳ نقطه را در نوار غزه بمباران کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی دوباره نوار غزه را بمباران کرد

به گزارش ممتاز نیوز از شبکه «الجزیره» قطر، از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از مجموع ۴۶۹ موشکی که از نوار غزه راهی سرزمین‌های اشغالی شده است، گنبد آهنین تنها توانسته ۱۵۳ فروند از آن را رهگیری کند.

ارتش صهیونیستی همچنین ادعا کرد که یک مقر واحد موشکی وابسته به جهاد اسلامی را را در «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه هدف قرار داده است.

از سوی دیگر قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز اقدام به تیراندازی و شلیک بمب‌های نورانی کرده اند.

این حملات پس از آن صورت می‌گیرد که نیروهای مقاومت در اقدامی تلافی جویانه در چندین نوبت سرزمین‌های اشغالی را آماج حملات راکتی و موشکی قرار دادند که در جریان آن تاکنون تنها در جنوب سرزمین‌های اشغالی، ۱۶ صهیونیست زخمی شدند.

سرایا القدس (گروهان های قدس) در این باره اعلام کرد که موج راکتی سنگین نیروهای مقاومت به شهرهای عسقلان و سدیروت، تخریب بسیار زیادی به جای گذاشته است و شمار زیادی از صهیونیست‌ها را زخمی کرده وحال مجروحان بسیار وخیم گزارش می شود.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در این زمینه افزود که از عصر امروز تا این لحظه ۴۶۹ راکت از غزه به سوی اراضی اشغالی شلیک شده است.

حمله راکتی مقاومت به سرزمین های اشغالی پس از آن انجام می شود که بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۵ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

در جریان حملات امروز صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار غزه نیز تا بدین لحظه شش فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و شمار اجمالی شهدای غزه به ۲۱ نفر رسید.

نیروهای مقاومت فلسطین از ساعتی پیش در اولین واکنش موشکی خود به جنایات رژیم صهیونیستی چندین فروند موشک به سمت شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی شلیک کردند.

به گفته منابع رژیم صهیونیستی، فقط در طول یک ساعت صدها موشک به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شده است. داد.

همزمان با شلیک راکت های مقاومت فلسطینی به اراضی اشغالی، گروه هکری «آنانیموس سودان» اعلام کرد که هم اکنون سامانه‌های هشدار در اراضی اشغالی فلسطین را هدف حمله سایبری قرار داده است.

انتهای پیام/


جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.