ارتش سوریه دفع نمود:حمله تروریستها را به فرودگاه ادلب

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

ارتش سوریه با دفع حمله گروههای تروریستی به فرودگاه ادلب ، شماری از آنان را کشت.در این درگیری شمار دیگری از تروریستها نیز زخمی شدند.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر به نقل از المنار ؛ گروههای تروریستی پس از این درگیری مجبور شدند از اطراف فرودگاه عقب نشینی نمایند.
در دیرالزور نیز نیروهای ارتش با یک گروه مسلح درگیر شدند و شماری از آنان را کشتند.
در همین حال نیروهای ارتش توانستند فردی را در یکی از محلات حماه بازداشت نمایند که سوار بر موتور سیکلت بود و تلاش می نمود خود را در میان مردم منفجر کند.

 تلاش غرب برای هماهنگ نمودن مخالفان سوری
در همین حال منابع خبری گزارش تفسیری دادند مخالفان سوری قرار است امروز در نشستی در دوحه پایتخت قطر شرکت نمایند.این نشست در حالی در پایتختِ قطر برگزار می گردد که نشست پیشی مخالفان ، در قاهره، پایتخت مصر، بدون نتیجه پایان یافته بود.
به گزارش تفسیری المنار آمریکا تلاش می نماید در این نشست، همه رهبران مخالفان در خارج و گروههای مسلح در داخل را گرد هم آورد. این نشست پس از آن برگزار می گردد که واشنگتن اعلام نمود شورای ملی مخالفان سوریه که مقر آن در استانبول است نماینده همه مخالفان سوری نمی باشد.همزمان قرار است سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه با مسافرت به قاهره با نبیل العربی دبیر کل اتحادیه عرب و اخضر ابراهیمی نماینده سازمان ملل در امور سوریه درباره طرح تازه روسیه برای پایان دادن به بحران در سوریه دیدار کند، طرحی که هنوز جزئیات آن اعلام نشده است.
 


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.