ارتقای بهداشت عمومی جامعه در گرو تبدیل کشتارگاه های سنتی به صنعتی

۱۱ شهریور – ۰۴:۲۱:۵۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل کشتارگاه های سنتی به صنعتی زمینه ساز ارتقای بهداشت عمومی جامعه است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمد اسماعیل سعیدی در بازدید از کشتارگاه صنعتی دام تبریز تلاش سازمان دامپزشکی در تبدیل کشتارگاه های سنتی به صنعتی دام را یک موفقیت بزرگ دانست.
وی ادامه داد: صنایع تبدیلی و تکمیلی کشتارگاه صنعتی دام باید هر چه زودتر راه اندازی شود چرا که راه اندازی صنایع پایین دستی موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال خواهد شد.
وی گفت: با راه اندازی صنایع جنبی مانند بسته بندی اطمینان خاطر مصرف کننده بالا خواهد رفت و این امر موجب توسعه و ارتقا سطح تولید و سلامت فرآورده‌های خام دامی می‌شود.
سعیدی با اشاره به وجود تعهد و تخصص بالا در اداره کل دامپزشکی استان گفت: این دغدغه و تعهد مسوولان و کارکنان دامپزشکی سهم به سزایی در گذر از شیوه سنتی به صنعتی استحصال گوشت قرمز داشته است.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با خوب ارزیابی کردن فعالیت گروه های دامپزشکی در زلزله اخیر گفت: در روستاهای بخش مرکزی تبریز که در زلزله آسیب دیده بودند شاهد اقدامات خوب و موثر دامپزشکی در منطقه بودیم که نبود هیچگونه بیماری مشترک بین انسان ودام حاصل این خدمات است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۰۱۱۶۲۱۵۲۰۳۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.