اردوی تیم ملی ووشو به تعویق افتاد

۱۴فروردین۱۳،

مهدی علی ن‍ژاد در گفت وگو با ایرنا افزود: طبق اعلام قبلی بازی های کشورهای اسلامی می بایست در خردادماه در اندونزی برگزار می شد و به همین دلیل می خواستیم اردوهای آماده سازی را از هفدهم فروردین ماه آغاز کنیم.

وی افزود: هم اکنون که بازی های کشورهای اسلامی به مهرماه موکول شد، ما نیز اردوهای آماده سازی را در زمان دیگری آغاز خواهیم کرد.

رییس فدراسیون ووشو عنوان کرد: به زودی جلساتی را در فدراسیون برگزار می کنیم تا زمان آغاز اردو را مشخص کنیم، چراکه باید در مسابقات قهرمانی جهانی، ورلد گیمز و کامبت کیمز نیز حضور داشته باشیم و سال سخت و پرفشاری را پیش روی داریم.

وی گفت: متاسفانه تعویق در زمان برگزاری بازی های کشورهای اسلامی تمامی برنامه های از پیش تدوین شده فدراسیون ووشو را به هم ریخت.

علی نژاد ادامه داد: مسابقات گیمز ۲۸ مهرماه الی ۵ آبان ماه در روسیه برگزار می شود و مسابقات قهرمانی جهان نیز هفتم آبان ماه در مالزی آغاز بکار خواهد کرد و باید برنامه ریزی کنیم تا نفرات اصلی را به کدام رویداد اعزام کنیم.

وی درخصوص مسابقات انتخابی نیز اظهار داشت: دوم اردیبهشت ماه اولین انتخابی جوانان در بخش آقایان و انتخابی اول بزرگسالان نیز هشتم اردیبهشت ماه برگزار می شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.