اردوی نفت تهران در گرجستان

۱۸خردادماه،

منصور قنبرزاده دربارهٔ روند آماده‌سازی تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: شرکت “جورجی فلای” که اسپانسر ماست، از تیم ما دعوت کرد که برای برپایی اردویی هشت یا ۹ روزه به گرجستان سفر کنیم. این شرکت تمام هزینه‌های اردو از جمله هزینه رفت و برگشت، غذا، اسکان و سایر موارد را پذیرفته و ما هیچ هزینه‌ای نخواهیم کرد.

به گزارش ایسنا،به گفته او نفت در اردوی گرجستان که از اول یا دوم تیر آغاز می‌شود، دو بازی تدارکاتی را برگزار خواهد کرد.

قنبرزاده در ادامه از مذاکره‌اش با یک بازیکن لیگ برتری خبر داد و گفت: هنوز بر سر مسائل مالی به توافق نهایی نرسیده‌ایم و تلاش می‌کنیم که هر چه زودتر این توافق صورت گیرد.

او همچنین از تلاش باشگاهش برای جذب علی کریمی سخن گفت: یحیی گل‌محمدی با کریمی صحبت کرده و باشگاه هم مذاکره‌ای با او داشته است. کریمی سرمایه فوتبال ایران است و خیلی دوست داریم که او فصل آینده کنارمان باشد.

علی کریمی تا پایان هفته‌ جاری به دعوت باشگاه نفت پاسخ خواهد داد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در ادامه دربارهٔ حواشی انتقال یعقوب کریمی به سپاهان هم توضیح داد: یک باشگاه در میان فصل قبل به صورت غیرقانونی با کریمی صحبت کرده بود و حتی شائبه ردوبدل شدن چک هم مطرح شد. پس از پایان فصل دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان خواهان جذب کریمی شدند که ما به هر دو شرایط خود را اعلام کردیم.

او افزود: تا لحظه آخری که قرارداد ما با سپاهان ثبت شد پرسپولیسی‌ها هیچ پاسخی ندادند؛ در حالی که مدیرعامل سپاهان شخصا به دفتر من آمد و گفت که همه شرایط ما را می‌پذیرد. در نهایت از کریمی هم دعوت کردیم که در جلسه حاضر شود و نظر خود را بگوید. او هم سپاهان را انتخاب کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.