ارزان‌ترین تبلت Acer در راه است + عکس

به گزارش سه نسل ، رقابت بین تبلت‌های ارزان قیمت ۷ اینچی با Kindle Fire آمازون آغاز شد و با حضور Nexus 7 و سری‌ جدید kindle شدت بیشتری گرفت. اکنون، بازار داغ ۷ اینچی‌ها، Acer را نیز برای  حضور با تبلتی ارزان قیمت مصمم نموده است. تبلت اندرویدی Iconia Tab A110، پاییز امسال مثلث سه گانه رقابت را تکمیل خواهد نمود.

Acer_Iconia_A110_Tab copy-580-75.jpg

Iconia Tab A110 با سیستم‌عامل اندروید ۴.۱ به صورت پیش فرض ارائه خواهد شد و خیال کاربران را برای انتظار ارائه به روزرسانی جدید این سیستم عامل فعلا راحت خواهد نمود. اطلاعاتی که پیش از این نیز از این تبلت گزارش شده بود، از حضور پردازنده چهارهسته‌ای تولید Nvidia با نام Tegra 3، صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴×۶۲۰  به همراه ۱گیگابایت RAM و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی خبر می‌داد. دوربین به کار رفته در قسمت جلویی دستگاه، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای مکالمات ویدیویی‌ست. به علاوه پورت‌های میکرو HDMI، پورت USB و جایگاه‌ حافظه‌های SD از جمله دیگر قابلیت‌های این تبلت ارزان محسوب می‌شوند.

اصلی‌ترین ویژگی‌ مثبت این تبلت،‌ به غیر از حضور اندروید ۴.۱، مربوط به قیمت آن است. قیمتی که در خرده فروشی انگلستان برای پیش فروش این تبلت اعلام شده است ۱۷۹ یورو می‌باشد. همچنین قیمت‌های اعلام شده در کشور آمریکا نیز زیر ۲۰۰ دلار اعلام شده است. با توجه به این قیمت و قیمت‌های مشابه در تبلت گوگل و تبلت آمازون، می‌توان انتظار آغاز رقابتی تازه در تبلت‌های ۷ اینچی بود. به نظر شما اینطور نیست؟

وبلاگینا


جدیدترین مقاله های آی تی و موبایل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.