ارزان‎ترین آپارتمان‎های تهران کجاست؟

۳۰اردیبهشت،

ممتازنیوز: چندین ماه است که قیمت هرمتر مربع سرپناه در تهران حسابی بالا و پایین می‎شود و همین نوسانات سبب شده است تا بسیار‎ها فقط به دنبال این باشند که ببینند وقت خرید مسکن رسیده است یا خیر؟

به گزارش افکارنیوز، با افزایش شدید قیمت مسکن، این روزها خانه خریدن برای بسیار‎ها تبدیل به رویا شده است و البته اینکه بسیاری از مردم به مسکن دیگر به چشم کالای مصرفی نگاه نمی‎کنند و مسکن تبدیل به کالایی برای سرمایه گذاری شده است.

در حال حاضر ارزان‎ترین‎های پایتخت بیشتر در مناطق جنوبی و شرقی تهران واقع شده است. آپارتمانی ۳۱متری واقع در میدان شهدا، با قیمت هر متر مربع ۳میلیون و ۲۲۵هزار تومان به فروش می‎رسد. این آپارتمان ۳۱متری، که ۱۲سال از ساخت آن می گذرد، ۱خوابه فاقد پارکینگ و انباری است. قیمت کل این واحد، ۱۰۰میلیون تومان تعیین شده است. همچنین در حوالی همین منطقه، خیابان قیام شمالی، آپارتمان ۵۰متری با قیمت متری ۳میلیون و ۶۰۰هزار تومان در بین فایل های فروش سامانه ایران فایل به چشم می خورد. این آپارتمان ۱۲ ساله از حداقل امکانات یعنی پارکینگ و انباری و بالکن برخوردار است و ۱۸۰میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین قیمت هر متر مربع آپارتمان ۱۰۰متری نوساز دیگری واقع در خیابان تهران نو، ۳میلیون و ۵۰۰هزار تومان تعیین شده است. پارکینگ و انباری امکانات این آپارتمان نوساز ۳۵۰میلیون تومانی می باشند. آپارتمان های ارزان قیمت بسیاری در حوالی تهران نو دیده می گردد که هر متر مربع آن بین ۳تا ۴میلیون تومان ارزش دارد. واحد دیگری در این ناحیه وجود دارد که ارزش هر متر مربع آن ۳میلیون و ۹۰هزار تومان است. این واحد ۵۵متری ۱۴سال سن دارد و قیمت کل آن ۱۷۰میلیون تومان برآورد شده است. لازم به ذکر است که این آپارتمان از پارکنیگ، انباری و بالکن بی بهره است.

در منطقه پیروزی تهران نیز می توان آپارتمان های متری ۴میلیون تومانی نیز تهیه کرد. به طور مثال واحد ۸۰متری ۲خوابه ای در خیابان پرستار جنوبی پیروزی با قیمت متری ۴میلیون تومان عرضه می گردد. این واحد تنها مجهز به پارکینگ و انباری و قیمت کل آن برابر ۳۲۰میلیون تومان است.

در تهرانپارس نیز واحدهای ارزان قیمت بسیاری به چشم می خورد. در بلوار پروین خیابان تهرانپارس واحد ۴۵متری بدون امکانات حداقلی، متری ۲میلیون تومان ارزش دارد. این واحد ۹۰میلیون تومانی تنها مجهز به گاز است و وضعیت سند آن قولنامه ای است.

آپارتمان ۱۰۵متری دیگری در میدان محلاتی، جنب اتوبان امام علی تنها با قیمت هر متر مربع ۳میلیون تومان برای فروش عرضه می گردد. این واحد نوساز ۲خوابه مجهز به بالکن، انباری و پارکینگ است و قیمت کل آن، ۳۱۵میلیون تومان است.

بنای ۶۰متری دیگری در خیابان دکتر هوشیار وجود دارد که قیمت هر متربع آن، ۳میلیون و ۸۵۰هزار تومان تعیین شده است. قیمت کل این آپارتمان ۶۰متری ۲خوابه که نوساز نیز است، ۲۳۱میلیون تومان است و برای داشتن پارکینگ باید مبلغ ۱۵میلیون تومان جدا پرداخت شود.

واحد ۶۰متری دیگری واقع در پونک، تنها با قیمت هر متر مربع ۴میلیون تومان عرضه می گردد این واحد که ۶سال از ساخت آن می گذرد، تنها به پارکینگ و انباری مجهز است. لازم به ذکر است که سند این آپارتمان، سند تعاونی است. 


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.