ارزشی برای توطئه های دشمنان قائل نیستیم

جام جم آنلاین: رییس جمهور با تاکید بر اینکه امروز فریبکاری ها و توطئه مستکبران و بدخواهان برای ملت ایران آشکار شده، اظهار داشت: ملت ایران هیچ ارزشی برای طراحی‌های دشمنان قائل نخواهد بود.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد بعد از ظهر امروز در جریان برنامه‌های صدمین سفر استانی دولت در اجتماع پرشور مردم شهرستان زاوه استان خراسان رضوی، ملت ایران را ملتی بزرگ و دارای تاریخ طولانی و درخشان دانست و گفت: امروز بر همه ایرانیان تکلیف است که دست به دست یکدیگر داده و با بالا زدن آستین همت سرتاسر ایران را ساخته و آباد کنند.

وی افزود: تأمین امکانات، تسهیلات،‌زیرساخت‌ها و پشتیبانی در مسیر ساختن ایران به عهده دولت است و مردم نیز باید به سهم خود در جهت سازندگی کشور احساس تکلیف کرده و همت و تلاش خود را بکار گیرند.

 احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود ایمان را حاصل تعقل و تفکر عنوان کرد و اظهار داشت: هرجا در تاریخ اتفاق مثبت و پدیده سازنده‌ای رخ داده است حاصل تعقل بوده و جنایتکاران با وجود اینکه ادعا می‌کنند عقل مدار هستند اما به جای عقل خدادادی بر هوای نفس شیطانی خود تکیه کردند.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از مشکلات امروز بشر ناشی از بی‌عقلی جنایتکاران است، تصریح کرد: صهیونیست‌هایی که همه‌روزه مرتکب جنایت شده و اقدام به تجاوز و کشتار علیه مردم می‌کنند ادعای تعقل و عاقل بودن دارند در حالی که آنها در حقیقت نادان ترین نادانان عالم بوده و حامیان آنها نیز که فکر می‌کنند با حمایت از صهیونیست‌ها می‌توانند مدتی دیگر به غارت ثروت ملت‌ها بپردازند از آنها نادان تر هستند چرا که نمی دانند بالاخره روزی پیمانه صبر ملت‌ها سرریز می‌شود و وقتی موج انسانی علیه ظلم مستکبران به حرکت درآید ریشه ظلم و استکبار را برای ابد ‌خشکانده و از بین خواهد برد.

رییس جمهور گفت: رفتار مستکبران در مقابل ملت ایران مانند شیطنت‌های یک کودک است که قصد دارد در این رفتارها پدر و مادر خود را فریب دهد در حالی که والدین او به واقعیت‌های رفتار او آگاه بوده و هنگامی که آن کودک بخواهد از حد خود فراتر رود جلوی او را خواهند گرفت و ملت ایران نیز امروز دست مستکبران را خوانده و برای طراحی‌های آنها ارزشی قائل نخواهد بود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.