ارزش معاملات “بورس انرژی” از ۱۲ میلیارد ریال گذشت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ارزش کل معاملات بورس انرژی در تابلوی مشتقه (برق) و فیزیکی به ۱۲ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال بالغ شد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،در معاملات امروز۲۹ آبان بورس انرژی، در بازار مشتقه، ۸۳۱ قرارداد معاملات سلف موازی استاندارد در چهار نماد بار پایه و پیک روزانه و کم باری و میان باری روزانه معامله شد.
 
این حجم معامله در ۷۴ نوبت معاملاتی در نمادهای بار پایه و میان باری روزانه برای تحویل در روزهای مختلف آذر معامله شده است و ارزش کل معاملات برق به  ۴ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال رسیده است که بیشترین حجم معاملات، مربوط به نماد ۱۶ آذر ماه اختصاص داشته است.
 
در پایان معاملاتی امروز همچنین نمادهای بار پیک روزانه و بار پایه روزانه ومیان باری روزانه و کم باری روزانه تاریخ ۳،۴ و ۵ آذر ماه متوقف شده تا فرآیند تحویل آن آغاز شود و از طرفی نمادهای بار پیک روزانه و بار پایه روزانه ومیان باری روزانه و کم باری روزانه تاریخ های ۲۹ آذر ماه گشایش یافت.
 
در بازار فیزیکی نیز امروز ۳۰۰ متر مکعب حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز در رینگ بین الملل به ارزش ۷ میلیارد و ۱۴۲ میلیون و ۶۸۸ هزار ریال  معامله شد.
 
همچنین در رینگ داخلی تابلوی فیزیکی ۲۵ تن متانول پتروشیمی زاگرس به ارزش ۲۲۲ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال و ۵۰ تن بنزول واحد کک سازی و پالایش قطران زرند به ارزش ۴۲۵ میلیون ریال معامله شد و بدین ترتیب ارزش کل معاملات امروز بورس انرژی به بیش از ۱۲ میلیاردو ۲۲۵ میلیون ریال بالغ شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.