ارزش یورو در برابر دلار کاهش یافت

ارزش یورو در برابر دلار کاهش یافت | چاپ |
جمعه ۳۱ شهریور ساعت ۱۱:۲۷

ارزش یورو در برابر دلار کاهش یافت

بینا- به دنبال کاهش شدید و غیر منتظره فعالیتهای اقتصادی و تجاری در منطقه یورو ارزش یورو در برابر دلار به پایین ترین حد خود در یک هفته اخیر رسید .
به گزارش بینا به نقل از سایت طلا/ رویترز کاهش فعالیتهای اقتصادی و تجاری منطقه یورو در ماه سپتامبر نشانگر ادامه بحران مالی و بدهی کشورهای اروپایی است .
بر این اساس ارزش یورو در برابر ین ژاپن نیز به شدت کاهش داشته است . بر این اساس افت تولیدات صنعتی فرانسه دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو در ماه گذشته نیز تاثیر منفی زیادی بر ارزش یورو داشته است .
کارشناسان اقتصادی بر این باورند که با دخالت بانک مرکزی اروپا در بازار اوراق قرضه و بدهی منطقه یورو و اجرای طرح جدید خریداری اوراق قرضه کشورهای بحران زده اروپایی ، ارزش یورو در برابر ارزهای معتبر بین المللی افزایش خواهد یافت .
این گزارش افزود ارزش یورو در برابر دلار آمریکا امروز ۰٫۹ درصد کاهش یافت و هر یورو در برابر ۱٫۲۹۳۰ دلار داد و ستد شده است . ارزش یورو در برابر دلار روز دوشنبه به بالاترین حد خود در چهار ماه اخیر رسید .
بر این اساس ارزش یورو در برابر ین ژاپن نیز بیش از یک درصد کاهش یافت و هر یورو در برابر ۱۰۱٫۰۷ ین مبادله شده است . ارزش دلار آمریکا در برابر ین ژاپن نیز ۰٫۲ درصد کاهش یافت و هر دلار در برابر ۷۸٫۲۴ ین مبادله شده است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.