ارزیابی مدارک متقاضیان دکتری پژوهش محور بورس حوزه کاربرد

فروردین ۱۴۰۳

سوابق آموزشی، پژوهشی، اجرایی و فرهنگی در ارزیابی مدارک متقاضیان دکتری پژوهش محور بورس حوزه کاربرد انجام شده و بر روی سامانه حوزه کاربرد قرار گرفته است.

حسن مسلمی نائینی مدیر کل امور بورس وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار علمی ممتاز نیوز، گفت: ارزیابی نتایج اولیه دکتری پژوهش محور بورس حوزه کاربرد براساس مدارکی که متقاضیان در سامانه حوزه کاربرد قرار داده بودند صورت گرفت.

وی افزود: البته مراحل بررسی تقاضا در چند مرحله که در ابتدا متقاضیان در سامانه حوزه کاربرد ثبت‌نام و حوزه کاربرد متقاضی بعد از دریافت نام کاربری و رمز از اداره کل بورس سازمان دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری صلاحیت متقاضی را تایید و نامه مالی را در سیستم قرار داده و سپس اداره کل بورس پرونده متقاضیان را با توجه به رشته متقاضی تفکیک و طی ۷ جلسه با متوسط زمانی ۲ تا ۳ ساعت با حضور حدود ۵۰ نفر از اعضای هیات علمی مجرب دانشگاه و پژوهشگاه‌های کشور داوری و بررسی گردیده انجام گرفت.

مسلمی نائینی تصریح کرد: ارزیابی این مدارک شامل :بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی، اجرایی و فرهنگی بوده و اساتید داور با توجه به مستندات متقاضیان ارزیابی و بررسی‌های خود را اعمال کرده و در نهایت تعدادی را در اولویت دوره دکتری پژوهش محور معرفی نمودند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.