ارسال بالگرد برای نجات جان آمریکایی ها

یک روزنامه لبنانی نوشت: دولت آمریکا تعداد زیادی بالگرد در قبرس مستقر کرده است تا درصورت لزوم به کمک کارکنان سفارت این کشور در لبنان بشتابند.
 روزنامه لبنانی ˈ الدیارˈ در شماره امروز شنبه خود افزود: آمریکا در بیروت نیز اقدامات لازم دراین خصوص را انجام داده و درصورت برگزاری تظاهرات گسترده و هجوم به این سفارتخانه،تمام کارکنان سفارت توسط بالگردهای موجود که به سرعت از قبرس به لبنان خواهند آمد، از خاک این کشور خارج خواهند شد.

پیش ازاین ˈمورا کونیللیˈ سفیر آمریکا در لبنان با ابراز نگرانی درخصوص امنیت این سفارتخانه در بیروت،خواستار تشدید تدابیر امنیتی برای حفاظت از آن شده است.

کونیللی در این درخواست بسیار ابراز نگرانی کرده است که احتمالا عناصر جریان هشت مارس اقدام به اشغال سفارت آمریکا می کتتد، که این امر باعث شگفتی مقامات رسمی امنیتی در لبنان شد.

سفیر آمریکا در لبنان درگفت و گویی رسانه ای نیز درخصوص اعتراض های پیش آمده درپی ساخت فیلم ضداسلامی و توهین به پیامبرگرامی اسلام (ص)،گفته است که خشونت های پیش آمده در اعتراض به ساخت این فیلم در آمریکا هیچ توجیهی ندارد.

ازدیگر سو،الدیار همچنین در خبری امنیتی نوشت که یک شخصیت برجسته سعودی دردیداری سری که باˈسعد حریریˈ نخست وزیر سابق لبنان و ˈملک عبدالله دومˈ پادشاه اردن در اتریش داشت،درخصوص مسایل مهمی در رابطه با سوریه به گفتگو پرداخت.

براساس گزارش این روزنامه،این سه شخص بر انجام تمام تلاش های لازم بمنظور ساقط ساختن نظام سوریه پیش از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۲ میلادی توافق داشته اند.

۲۶۱۴۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.