ارسال پیامک‌های عمومی متوقف می‌شود

پیامک هایی که ارگان ها، سازمان ها، خبرگزاری ها و شرکت ها به صورت عمومی برای مشترکان ارسال می کنند، قطع می شود.
به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه مردم درخصوص این پیامک ها اعتراض داشتند، افزود: اما پیامک هایی که مشترک عضو آن سازمان یا شرکت باشد، کماکان به قوت خود باقی است.
رضوانی درباره این موضوع که آیا پیامک های خبری نیز همانند پیامک های تبلیغاتی در صورت انصراف مشترک قطع خواهد شد، گفت: اگر خبرگزاری ها با عضوگیری مشترکان، برای آنان خبرهایی ارسال می کردند، مشکلی وجود ندارد و همچنان می توانند ارسال کنند.
وی افزود: اما خبرگزاری هایی که به صورت عمومی اخبار خود را برای مشترکان ارسال کرده و عضوگیری نکرده اند، این پیامک ها قطع خواهد شد.
این مسئول با اشاره به جلسه دیروز – یکشنبه – برای تکمیل ارسال پیامک ها چه تبلیغاتی، خبری و انواع دیگر گفت: قرار شد شرکت همراه اول تا هفته آینده طرحی را در سایت خود قرار دهد تا مشترکان هر یک از گزینه های ارسال پیامک را انتخاب کردند، پیامک هایی در آن موضوع برای مشترکان ارسال شود.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: حتی اگر مشترکی پس از انصراف از دریافت پیامک مجددا متقاضی دریافت باشد ، می تواند به همین سایت مراجعه و تقاضای خود را اعلام کند.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.