ارسال کمک‌های داوطلبان هلال احمر به مردم سیل‌زده بوشهر/تخریب ۲۰۰۰ خانه بیش از ۶۰ درصد

۲۴م آذر ،
ممتاز نیوز: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اقدامات این سازمان به مردم سیل زده استان بوشهر گفت: متاسفانه در این اتفاق طبق گفته های فرماندار شهرستان دشتستان بوشهر، خانه های ۲ هزار خانواده از ۶۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده است.

فرحناز رافع در گفت و گو با پانا، با اشاره به بازدید چند روز قبل از مردم سیل زده استان بوشهر ،اظهار کرد در جریان سیلی که اوایل آذرماه در استان بوشهر رخ داد متاسفانه پنج خانوار سیل زده عزیزان خود را از دست دادند که طی روزهای قبل از خانواده های آن ها بازدید کردیم و کمک های سازمان داوطلبان را به دست آن ها رساندیم.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: طی چند روز اخیر ضمن بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل دشتستان و دیدار با خانواده های سیل زده، کمک های سازمان از جمله وسایل ضروری زندگی و وسایل بهداشتی برای این خانواده ها و کلیه خانواده های سیل زده ارسال شد.
وی افزود: متاسفانه در این اتفاق طبق گفته های فرماندار شهرستان دشتستان بوشهر، خانه های ۲ هزار خانواده از ۶۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده است.
رافع همچنین با اشاره به اقدامات سازمان داوطلبان هلال احمر برای مردم زلزله زده زهان خراسان جنوبی نیز گفت: در زلزله اخیر خراسان جنوبی نیز ۱۱ کاروان سلامت و همچنین اقدامات فرهنگی به منطقه زهان اعزام شده اند.
به گزارش پانا، بارندگی های شدید و جاری شدن سیل در ششم آذر ماه جاری در استان بوشهر سبب کشته شدن پنج نفر در شهرستان دشتستان این استان و خسارت یک هزار و ۵۲۷ میلیارد ریالی در بخش های مختلف در این استان شد.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.