ارسال گزارش مناسب سازی معابر برای معلولان به دولت

همایون هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: براساس قانون جامع حمایت از حقوق معلولان تمامی دستگاههای مرتبط در امر مناسب سازی اماکن و معابر شهری برای استفاده معلولان، باید گزارش عملکرد خود را به سازمان ارسال کنند و بهزیستی نیز هر سال این گزارش را به هیات دولت ارسال می کند.

به گفته وی ، به همین دلیل سازمان بهزیستی امسال نیز گزارشها را از دستگاهها دریافت کرده و هم اکنون در حال نهایی شدن کار تدوین آنها هستیم.

رئیس سازمان بهزیستی تاکید کرد: کمیته ای برای تدوین گزارش مناسب سازی در سازمان تشکیل شده است که بزودی گزارش را آماده کرده و برای هیات دولت ارسال خواهیم کرد.

هاشمی در مورد پرداخت سهمیه سوخت معلولان نیز گفت: مابه‌التفاوت سهمیه بنزین معلولان با بنزین آزاد که برای هر معلول ۱۵ هزار تومان است تا پایان هفته دولت به حساب معلولان واریز می‌شود.

به گفته وی ، البته این مابه‌التفاوت بنزین معلولان برای سه ماهه نخست سال جاری از محل اعتبارات داخلی سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود و برای پرداخت سایر ماه‌ها با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری نامه‌نگاری شده است تا از سوی این نهاد پرداخت شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.