ارشادات و نقطه نظرات عالمانه و دلسوزانه اعضای محترم بسیار مغتنم بود

۱۶م اسفند ،

مهندس ضرغامی با ارسال نامه به آیت الله مهدوی کنی:

رییس رسانه ملی در نامه به رییس مجلس خبرگان رهبری نوشت: ارشادات و نقطه نظرات عالمانه و دلسوزانه اعضای محترم بسیار مغتنم بود.همان گونه که اظهار لطف و بیان رضایتمندی اعضا نیز مایه امیدواری و انگیزه مضاعف همکاران ما برای انجام وظایف الهی در این شرایط خطیر خواهد بود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران: متن کامل نامه رییس رسانه ملی به رییس مجلس خبرگان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حضرت آیت الله مهدوی کنی

ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری

سلام علیکم

احتراما برخود لازم می دانم از عنایات جنابعالی،هیئت رئیسه و اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری در اختصاص سه جلسه برای بحث و بررسی پیرامون تهدیدات فرهنگی دشمن و عملکرد و برنامه های سازمان صدا و سیما صمیمانه تشکر کنم.

 ارشادات و نقطه نظرات عالمانه و دلسوزانه اعضای محترم بسیار مغتنم بود.همان گونه که اظهار لطف و بیان رضایتمندی اعضا نیز مایه امیدواری و انگیزه مضاعف همکاران ما برای انجام وظایف الهی در این شرایط خطیر خواهد بود.

 بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بررسی مجدد انتظارات از رسانه ملی و برنامه ریزی جدید دراز مدت برای رسیدن به رسانه ای ایده آل و مورد اقبال مردم در دستور کار افق رسانه قرار خواهد گرفت.

 امیدواریم با برقراری ارتباط مستمر کارشناسی با اعضای بزرگوار آن مجلس محترم، شاهد ارتقاء کیفی تولیدات، اسلامی تر شدن آن و نزدیکی بیشتر به آرمان های ترسیم شده توسط رهبری معظم (مد ظله العالی) باشیم.

با دعای خیر برای سلامتی جنابعالی

سید عزت الله ضرغامی

جمعه ۱۸ اسفند ماه


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.