ارمغان “رادیو سلامت” به خانواده های ایرانی

فروردین ۱۴۰۳

ویژه برنامه های روز خانواده و تکریم بازنشستگان در برنامه های «سایبان آرامش»، «آسمون ریسمون» و برنامه مجله ای روز پنجشنبه ۹ آبان ماه از شبکه رادیویی سلامت روی موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز آنتن رفت.

مهناز خرم رودی مدیر گروه سلامت روان و خانواده شبکه رادیویی سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اعتقاد داریم سلامت روان بدست نمی آید مگر آنکه خانواده سالمی داشته باشیم، گفت: از بستر خانواده سالم است که اشخاص سالمی خواهیم داشت و تلاش داریم تا در روز خانواده یک الگوی خانواده سالم و موفق را نشان دهیم و با گفتگو با یک خانواده سالم در برنامه «سایبان آرامش» بتوانیم چگونگی داشتن یک خانواده سالم را ارائه دهیم که در این برنامه کارشناس حاضر در برنامه به صورت عملیاتی وارد بحث دو نفر (خانواده ای که در برنامه حضور دارند) می گردد و مهارتهای درست آنها را تایید و مهارت های نادرستشان را تحلیل می کند که مخاطب با تحلیل مهارت ها می تواند این مهارتها را در خانواده خودش ارتقا دهد.

وی اظهارکرد: خانواده سالم و خوب خانواده بدون مشکل نیست بلکه یک خانواده سالم باید بداند چه چگونه مشکلات خود را حل کند و مهارت های لازم حل مشکلات، برقراری ارتباط و … را داشته باشد که در این برنامه با حضور خانواده موفق و سالم سعی داریم تا ابن مهارت ها با مخاطبان آموزش دهیم.

تاثیر ورزش در سلامت خانواده ها

همچنین دکتر سید سعید مجید زنوزی، مدیر گروه سلامت جسم و پیشگیری شبکه رادیویی سلامت برنامه طب ورزشی به عنوان «نفس دوم» ساعت ۹ الی ۱۰ صبح روز پنجشنبه همزمان با روز خانواده تاثیر ورزش خانوادگی را بررسی کرد..

گفتنی است: ویژه برنامه های روز خانواده و تکریم بازنشستگان در برنامه های «سایبان آرامش» کاری از گروه سلامت روان، «آسمون ریسمون» کاری از گروه سلامت تفریحات و برنامه مجله ای گروه سلامت معنوی از شبکه رادیویی سلامت روی آنتن می رود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.