اروند رود میزبان شناگران جانباز و معلول خواهد بود

۲۸اردیبهشت،

احمد سلیمانی سرپرست تیم شنای آبهای آزاد جانبازان و معلولین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم شنای آبهای آزاد جانبازان و معلولین متشکل از یازده بازیکن در فاصله زمانی کوتاه تشکیل و فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۹۰ آغاز کرده است و تاکنون مسابقات بسیاری از آبهای آزاد کشور را شنا کرده اند به طوریکه طی چهار همایشی که برای این تیم برگزار شده شناگران در سدهای کرج، لتیان، و اکثر سدهای کشورمان به تمرین و رقابت پرداخته اند.

وی افزود: البته فعالیت این ورزشکاران در بنادر مختلف آبهای آزاد کشورمان انجام شده به گونه ای که طی رقابتی مسافت ۵ کیلومتری بندر بهشتی تا منطقه آزاد چابهار به رقابت پرداختند.

 همچنین به طول ۶ کیلومتر در اسکله تفریحی کیش شاهد رقابت این ورزشکاران بودیم و در آخرین رقابت به مناسبت روز خلیج فارس شناگران رکورد خود را شکسته ۷ کیلومتر را در منطقه آزاد چابهار شنا کردند.

سلیمانی ادامه داد: در راستای ادامه برنامه های این تیم مقرر شده تا برای اولین بار به مناسبت سوم خرداد ماه شناگران از خرمشهر تا آبادان را به گونه ای که طول اروند رود را پشت سربگذارند به رقابت بپردازند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت همه جانبه از مسئولین فدراسیون و دیگر سازمان های مختلف و حضور در میادین بین المللی به جایگاه اصلی شناگران جانباز و معلول آبهای آزاد که اکثر آنها از جانبازان جبهه و جنگ ها دست یابیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.