ازبکستان باغلبه برایران درشرایط صعودقرارگرفت

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به گزارش تفسیری فارس روزنامه گلف‌ تایمز پیکارهای مرحله مقدماتی جام جهانی برزیل که شب قبل از قاره آسیا انجام شد، را مورد ارزیابی و تحلیل قرار داده است.

این نشریه در مورد پیروزی شگفت‌انگیز ازبک‌ها مقابل ایران عنوان کرد: تیم فوتبال ازبکستان در گروه اول آسیا با کسب پیروزی یک بر صفر در تهران در iبهترین شرایط صعود قرار گرفت. آنها iبه لطف این برد مالک ۸ امتیاز شدند و بالاتر از کره جنوبی و ایران قرار گرفتند. سرور جبارف، مرد سال فوتبال آسیا در این دیدار که در ورزشگاه آزادی انجام شد، مرکز ثقل تیم میهمان بود. او با پیش بردن تیمش در زمین، تیم کارلوس کی‌روش را آزار داد. او سبب شد تا در دقیقه ۷۱ اولوگبک باکایف گل حساس و سرنوشت‌سازی علیه ایران iبه ثمر رساند.

این نشریه همچنین در مورد برد یک بر صفر قطر مقابل لبنان نوشت سوریا با گلی که برای قطر زد، سبب شد تیم کشورش برای دیدارهای باقیمانده گروه اول و کسب بخت صعود از گروه، امیدوار باقی بماند.

پس از باخت شب قبل تیم ایران در گروه اول پس از ازبکستان(۸ امتیاز)‌، کره جنوبی (۷ امتیاز، میانگین گل زده ۵+) ، با ۷ امتیاز و تفاضل گل صفر در رده سوم جای گرفت. در حالیکه قطر با ۷ امتیاز (تفاضل گل ۲-) و لبنان ۴ امتیاز در رده چهارم و پنجم قرار گرفتند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.