ازدحام بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب از ایستگاه متروی بهشتی سرریز کرد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روز پنج شنبه به ویژه ساعت های بعدازظهر یکی از شلوغ ترین روزهای خود را تجربه کرد.

هزاران هزار نفر از مشتاقان بازدید از نمایشگاه کتاب امروز از ساعت های آغازین فعالیت نمایشگاه در محل مصلای امام خمینی(ره) حضور یافتند که با گذشت زمان، هر لحظه به جمعیت آنان افزوده می شود.

بسیاری از شهروندان به دلیل شلوغی خیابانها و محدودیت ظرفیت پارکینگ های اطراف نمایشگاه برای رسیدن به محل مصلا و بازدید از نمایشگاه کتاب از وسایل نقلیه عمومی بخصوص مترو استفاده می کنند اما با وجود افزایش خدمات رسانی قطارهای شهری در روزهای برگزاری نمایشگاه همچون اضافه شدن ساعت های کار و تسریع در رفت و آمد واگن ها، مسافران بسیاری برای رفتن یا بازگشتن به محل این رویداد فرهنگی امروز دچار مشکل شده اند.

اکنون ازدحام جمعیت در ورودی و خروجی مترو ایستگاه شهید بهشتی که در مجاورت مصلای امام خمینی (ره) واقع شده، به اندازه ای است که صف انبوه جمعیت از داخل سالن به بالای پله های حیاط مصلا کشیده شده است.

مسوولان بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، آمار بازدید از این نمایشگاه را تا روز گذشته، ۲۰ اردیبهشت ماه بیش از چهار میلیون نفر اعلام کردند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا ۲۳ اردیبهشت ماه در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) دایر خواهد بود.

فراهنگ**۱۰۵۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۴۶۸۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.