ازدواج با سالخوردگان ثروتمند؛ راه‌حل دانشجویان در آمریکا برای رفع معضلات مالی !

۳۰م دیماه ،

دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا که بعلت بحران مالی در پرداخت شهریه‌ها و هزینه‌های خود با مشکلات بسیار مواجه شده‌اند به ازدواج با اشخاص مسن و پولدار روی آورده‌اند!

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این دانشجویان معتقدند ازدواج با سالخوردگان ثروتمند منطقی‌تر از ترک تحصیل یا پرداختن به چندین و چند شغل همزمان است.

گفته می‌ شود تعداد دانشجویان عضو در وب پایگاه اینترنتی جهانی که به این منظور طراحی شده و هدف آن عضوگیری برای ازدواج با اشخاص سالخورده است با افزایش ۱۵۴ درصدی مواجه شده است.

بیشتر متقاضیان در این وب پایگاه اینترنتی را دانشجویان استرالیایی، اروپایی، آسیای جنوب شرقی و هندوستان تشکیل میدهند.

بنا به گزارش پایگاه اینترنتی نیویورک پست، حدود ۳۰۰ دانشجوی دختر دانشگاه نیویورک نیز در این وبسایت ثبت نام کرده اند تا تن به ازدواج هایی بدهند که برای هر یک از طرفین دارای منافع خاص خود است.

یکی از دانشجویان دختر کلمبیایی که در این وب پایگاه اینترنتی ثبت نام کرده است معتقد است این اقدام از سالها کار کردن، درس خواندن و سالها تلاش برای بازپرداخت بدهی‌های دانشگاهی آسانتر است.

بنابر اعلام مسوول این وب پایگاه اینترنتی، دانشجویانی که تن به این ازدواج‌ها می‌دهند از سوی همسرانشان ماهانه ۳ هزار دلار کمک هزینه تحصیلی دریافت خواهند کرد که این رقم برای دانشجویان درحال ثبت‌نام در دانشگاه‌های پرهزینه‌تر حدود ۴ هزار دلار در ماه خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.