ازدواج همزمان آقا مهندس قلابی با ۵ زن !

ممتازنیوز : مهندس قلابی که با وجود داشتن همسر و دو فرزند همزمان با پنج زن دیگر نیز ازدواج و از آنها کلاهبرداری کرده است، دستگیر شد.

— – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

این پرونده پس از آن تشکیل شد که زن جوانی به دادسرای عمومی شیراز رفت و علیه همسرش به اتهام فریب در ازدواج شکایت کرد. این زن گفت: «من مطلقه هستم و همراه دختر خردسالم در خانه پدرم زندگی می‌کردم. چندی قبل به طور اتفاقی با مردی به اسم «میثم» آشنا شدم. او خودش را مهندس پتروشیمی معرفی و با رفتارهایش مرا به سمت خودش جلب کرد. بعد از مدتی که از آشنایی ما گذشت، میثم بحث ازدواج را پیش کشید. اول من با این کار مخالف بودم چون فکر می‌کردم او به ثروت پدر من چشم دارد و به همین دلیل می‌خواهد با من ازدواج کند اما میثم طوری رفتار می‌کرد که نظرم را تغییر داد. او خودش را مردی پولدار نشان می‌داد و گفتار و اعمالش گویای آن بود که هیچ نیازی به پول دیگران ندارد.»

این زن ادامه داد: «بالاخره به عقد میثم درآمدم و همراه دخترم به‌خانه‌ای که او تهیه کرده بود رفتم اما بعد از مدت کوتاهی فهمیدم فریب خورده‌ام و شوهرم برخلاف ادعای اولیه‌اش مهندس نیست. فاش شدن این راز مرا به شدت منقلب کرد ولی دیگر چاره‌ای نداشتم و باید تحمل می‌کردم. مدتی بعد از ازدواج‌مان میثم مرا همراه خودش به بوشهر برد و گفت در آنجا کاری دارد و باید انجام دهد. او در بوشهر به ملاقات یک زن و مرد رفت و مشغول صحبت با آنها شد. پس از چند دقیقه آن مرد شوهرم را به باد کتک گرفت. من که نمی‌توانستم بنشینم و شاهد ضرب و جرح میثم باشم سعی کردم مداخله کنم. در این هنگام زن جوان جلو آمد و نسبت مرا با میثم پرسید وقتی گفتم همسرش هستم او نیز ادعا کرد زن میثم است.»شاکی در ادامه گفت: «با ناراحتی و عصبانیت همراه میثم به شیراز برگشتیم و او تمام مدارک شناسایی خودش و عقدنامه‌مان را برداشت و از خانه بیرون رفت و بعد از آن هم دیگر برنگشت. او در این مدت به بهانه‌های مختلف ۱۵ میلیون تومان از من پول گرفته و حالا از وی به اتهام فریب در ازدواج شکایت دارم.»

زمانی که ماموران به دستور بازپرس پرونده تجسس‌های خود را برای دستگیری میثم آغاز کردند پرونده مشابه دیگری گشوده شد و زنی جوان طی شکایتی عنوان کرد: «من بعد از جدایی از همسرم با یک مهندس پتروشیمی آشنا شدم و چند ماه قبل به عقد او درآمدم. من شوهرم را خیلی دوست داشتم اما نمی‌دانم او چرا مرا ترک کرده است و حالا از او خبری ندارم. این در حالی است که شوهرم چندین میلیون تومان از من پول گرفته است.»

کارآگاهان در ادامه تحقیقات فهمیدند این مرد در زندان به سر می‌برد. کارآگاهان پی بردند این مرد همسر دیگری نیز دارد که آن زن از او به اتهام نپرداختن نفقه و مهریه شکایت کرده و وی را راهی حبس کرده است.

به این ترتیب ماموران متهم را تحویل گرفتند و به بازجویی از وی پرداختند. این مرد که ابتدا منکر فریب در ازدواج بود وقتی در بن‌بست قرار گرفت به جرایمش اعتراف کرد و گفت: «من از همسر اولم دو فرزند دارم اما مدتی قبل تصمیم گرفتم با معرفی خودم به عنوان مهندس و مردی ثروتمند از زنان مطلقه کلاهبرداری کنم. طبق نقشه‌ای که کشیده بودم با این زنان طرح دوستی می‌ریختم و بعد از اینکه اعتمادشان را به دست می‌آوردم با آنها ازدواج می‌کردم. من در حال حاضر به غیر از همسر اولم پنج زن دیگر را نیز در عقد خود دارم و برای اینکه بتوانم ازدواج‌ها را به شکل قانونی ثبت کنم هر بار شناسنامه جعل می‌کردم.»
متهم در ادامه اعتراف کرد به غیر از همسر اولش در شیراز، بوشهر، اراک، لامرد و زرقان ازدواج کرده و از هر کدام از همسرانش که زنانی پولدار هستند مبالغ کلانی را دریافت کرده است.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۷۹ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۳ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , ازدواج, ازدواج همزمان, مهندس قلابی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.