“از آسمان” و تمنای عاشق

برنامه تلویزیونی “از آسمان” به کارگردانی و تهیه کنندگی “امیر خورشیدی فرد” جمعه ۲۰ مرداد ساعت ۱۴ با عنوان” تمنای عاشق”، روی آنتن شبکه ۲ سیما می‌رود.

امیر خورشیدی فرد،کارگردان و تهیه کننده برنامه “از آسمان” شبکه ۲ سیما در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:برنامه این هفته با عنوان “تمنای عاشق” روی آنتن میرود.
وی ادامه داد:” از آسمان” ۲۰ مرداد به مراسم افطاری تعدادی از آزادگان رفته ایم که در این مراسم ۱۰ تن از آزادگان،ماجراهایی که برایشان در  دوران اسارت در اردوگاه موصل یک عراق رخ داده را برای بینندگان تعریف می‌کنند.
وی تصریح کرد:در این مراسم آزادگان خاطرات نماز،روزه و هنگام افطار خود را تعریف می‌کنند.
خورشیدی فرد  ادامه  داد:این آزادگان که با آنها در” از آسمان” این هفته همراه شده ایم،افرادی هستند که مدت زیادی حدود ۱۰ سال را در اردوگاه عراق سپری کرده اند و رضا روشن،علی علیدوست،رضا آقاخانی،مرتضی برمک،فتاح محمدی و علیرضا قربانی از جمله این ۱۰ تن به شمار می روند.
کارگردان” از آسمان” در رابطه با برنامه ۲۰ مرداده همچنین خاطرنشان کرد:حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی کارشناس برنامه این هفته است و تدوین این برنامه نیز برعهده سعید سلیمانی بوده است.
گفتنی است؛برنامه” از آسمان” در ماه مبارک رمضان جمعه ها ساعت ۱۴ میهمان مخاطبان شبکه ۲ سیما می‌شود./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.