از ازدواج لیلاحاتمی با علی‌مصفا تا شکستن سر الناز شاکردوست در جشنواره سی و یکم فیلم فجر

۳۰م دیماه ،

در آستانه برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر؛

استقبال از جشنواره سی و یکم فیلم فجر با اتفاقات بسیاری از جمله دلخوری بسیاری از کارگردانان به دلیل راه نیافتن فیلم‌شان به بخش مسابقه و نرسیدن فیلم‌هایی چون “چمران” و “رستاخیر” همراه است.

به گزارش سرویس فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ جشنواره سی و یکم فیلم فجر با اتفاقات بسیاری همراه است که به بخشی از این اتفاقات اشاره شده است، مروری بر این اتفاقات داریم.
 
*الناز شاکردوست به خاطر “رسوایی” سرش شکست

فیلم سینمایی «رسوایی» مضمونی عرفانی – اجتماعی که الهام گرفته از زندگی یکی از عرفای معاصر است فیلمنامه «رسوایی» با مشاوره علمای حوزه علمیه نگارش شده است  و “رسوایی” به‌ خلاف «اخراجی‌ها» پرسوناژهای محدودی دارد و فضای آن جدی و متکی بر مضمون است.
فیلم «رسوایی» به تهیه‌کننده و کارگردان مسعود ده نمکی با عواملی چون طراح صحنه و لباس مجید میر فخرایی طراح گریم امیر اسکندری مدیرفیلم برداری فرشاد گلسفیدی  صدا بردار محمود خرسند مدیر تولید مجتبی امینی دستیار اول کارگردان نورالدین گودرزی مدیر برنامه‌ریزی فروزان جلالی  مدیر تدارکات علیرضا همت عکاس بابک برزویه.منشی صحنه شیدا یوسفی  مدیرروابط عمومی الهه گودرزی همکاری دارد.  
 
برای دیدن ادامه خبر و تصاویر اینجا را کلیک کنید

*حامد کمیلی رزمنده جشنواره فیلم فجر+تصاویر پشت صحنه

با آغاز جنگ تحمیلی، حسین علم الهدی فرمانده سپاه هویزه ، به همراه نیروهای مردمی به کمک مردم روستاها می شتابند . اما با دست خالی . . . ولی نیروهای مخلص ارتش ، علی رغم مخالفت بنی صدر ، به کمک آنها شتافته و ضمن ارائه کمکهای تسلیحاتی ، در یک عملیات مشترک ، دوش به دوش هم بر دشمن متجاوز یورش می برند . تا اینکه . . .  .

برای دیدن ادامه خبر و تصاویر اینجا را کلیک کنید

*امین حیایی پس از بازی در ۴۰ فیلم سینمایی دستمزد خود را گرفت

 امین حیایی بازیگر ۴۲ ساله سینمای ایران است و امسال در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور ندارد.
این بازیگر ۴۲ ساله سینما در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد.
او در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود….

برای دیدن ادامه خبر و تصاویر اینجا را کلیک کنید

 
*رسوایی بازیگر “اخراجی‌ها”

اکبر عبدی متولد ۱۳۲۷ بازیگری را از تلویزیون آغاز کرد و با محبوبیت بسیار استعدادهایش را به رخ همگان کشید با بازی در فیلم “اجاره نشین ها” در میان سینمایی های هم جایی برای خود پیدا کرد و در سال ۱۳۶۸ به خاطر بازی بسیار زیبایش در فیلم “مادر” ساخته مرحوم علی حاتمی برنده سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از همجدهمین جشنواره فیلم فجر شد…..

برای دیدن ادامه خبر و تصاویر اینجا را کلیک کنید

 
*وقتی نگار جواهریان و شهاب حسینی در “حوض نقاشی” معلول می‌شوند

نگار جواهریان و شهاب حسینی به عنوان یک زوج معلول در “حوض نقاشی” مازیار میری برای جشنواره فیلم فجر به ایفای نقش پرداختند.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: مریم و رضا با آدم‌های دیگر فرق دارند، آن هم نه یک فرق ساده، بلکه بسیار بزرگ و آن‌ها باید تلاش کنند تا به دیگران ثابت کنند این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل کرده‌‌اند. . …

برای دیدن ادامه خبر و تصاویر اینجا را کلیک کنید

*مصطفی زمانی “جیب بر خیابان جنوبی” عاشق نورا هاشمی می شود

«جیب بر خیابان جنوبی» پس از «حوالی اتوبان» دومین ساخته بلند سینمایی سیاوش اسعدی است .مصطفی زمانی با  متفاوت و نزدیک با سلیقه و نگاه خاص سیاوش اسعدی و نورا هاشمی به همراه بهناز جعفری، امیرجعفری، محمود جعفری، هومن برق نورد، شین سنگچاپ، لیلا بلوکات، علی رضا جعفری و علی اعلایی به ایفای نقش می‌پردازند. ….

برای دیدن ادامه خبر و تصاویر اینجا را کیلک کنید

 
*اشکان خطیبی و مهرداد صدیقیان “قاعده تصادف” را برهم می زنند

جدیدترین ساخته بهزادی با محوریت جوانان است. این فیلم روایتی از زندگی یک گروه تئاتری است که در حال تمرین نمایشی می باشند و درگیر آماده کردن این نمایش و رساندن آن به اجرا می باشند.  ….
 
برای دیدن ادامه خبر و تصاویر خبر اینجا را کلیک کنید

 
*تقابل مهناز افشار و محمدرضا فروتن در “هیچ کجا، هیچ کس”+تصاویر پشت صحنه

مهناز افشار، محمدرضا فروتن و آتیلا پسیانی با “هیچ کجا، هیچ کس” به جشنواره فیلم فجر می روند.
باشگاه خبرنگاران-  رضا کیانیان، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، صابر ابر، بهاره کیان افشار و بابک کریمی بازیگران اصلی فیلم «هیچ کجا هیچ کس»هستند که در شمال کشور فیلمبرداری شده است.
 
فیلمنامه این فیلم را که مضمونی اجتماعی دارد، احمد رفیع زاده نوشته است.  …

برای دیدن ادامه خبر و تصاویر خبر اینجا را کلیک کنید

*”زن دوم” ناصر چشم آذر کیست؟

“ناصر چشم آذر” آهنگساز و موسیقی دان در ۱۰ دی ۱۳۲۹ در اردبیل دیده به جهان گشود. او مراحل اولیه موسیقی را در سایه تعلیمات پدرش استاد اسماعیل چشم آذر “از نوازندگان به نام موسیقی آذربایجان” آموزش می بیند.   
چشم آذر در کودکی ساز آکاردئون را بر می گزیند و همراه آن تئوری های موسیقی را نیز فرا می گیرد در ۱۳ سالگی جایزه ویژه موسیقی را در مقطع دبیرستان به خاطر نواختن آکاردئون دریافت می کند و تا ۱۶ سالگی در اداره کل هنرهای زیبا کشور از طریق موسیقی های فولکوریک – ارمنی – آسوری و ایرانی به فعالیت می پردازد.  …

برای دیدن ادامه خبر و تصاویر خبر اینجا را کلیک کنید


*داریوش مهرجویی عامل ازدواج “لیلا حاتمی” و “علی مصفا”

لیلا حاتمی در نهم مهر ۱۳۵۱ به دنیا آمد.پدرش علی حاتمی کارگردان سرشناس سینمای ایران و مادرش زری خوشکام هنرپیشه سینما بود در رشته ریاضی فیزیک در تهران دیپلم گرفت و برای ادامه تحصیل به لوزان سوئیس رفت. در دانشگاه پلی تکنیک در رشته برق آغاز به تحصیل کرد او تحصیل در این رشته را پس از دو سال نیمه کاره رها کرد و به دانشگاه لوزان سوئیس رفت و آن جا ادبیات فرانسه خواند.  …

برای دیدن ادامه خبر و تصاویرخبر اینجا را کلیک کنید

*وقتی “قطام” داوود میرباقری سیمرغ بلورین گرفت

 ویشکا آسایش یکی از بازیگران توانمند عرصه هنر سینما و تلویزیون است هیچ کس باور نمی کرد که یک طراح صحنه بتواند بازی کند، اما ویشکا آسایش نه تنها بازی می کند که با اولین بازی اش در حد یک ستاره می‌درخشد و حتی آنقدر خوب بازی می‌کند که یکی از چهره های تراز اول بازیگری می گردد.  …

برای دیدن ادامه خبر و تصاویر خبر اینجا را کلیک کنید


*شهاب حسینی و مریلا زارعی در “هیس دخترها فریاد نمی‌زنند”

شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان، امیر دژاکام و مهدی ماهانی با حضور امیر آقایی، حضور افتخاری ستاره اسکندری و با معرفی نیما صفایی بازیگران این فیلم سینمایی می باشند. “هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند” به بررسی مسائل دختران جوان می‌پردازد و ترس از آبرو را در این دوره سنی آسیب‌شناسی می‌‌کند. مرتضی پورصمدی فیلمبرداری این فیلم سینمایی را برعهده داشته است. …

برای دیدن ادامه خبر و تصاویر خبر اینجا را کلیک کنید
 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.