از بازار خودرو چه خبر؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 از بازار خودرو چه خبر؟

از بازار خودرو چه خبر؟

ممتازنیوز: یک کارشناس خرید و فروش خودرو در تهران گفت: به رغم شروع دوره دوم سفرهای تابستانی و پایان ماه مبارک رمضان، خرید و فروش خودروهای سبک در بازار تهران در هفته جاری آنچنان رونق نداشت.

به گزارش ممتازنیوز، حسن شفیعی افزود: بازار خرید و فروش خودروهای سواری مدت زمان زیادی است که در رکود بسر می برد و در هفته جاری انجام معاملات خودرو عادی بود.
وی گفت: با این حال طی هفته جاری بیشترین خریداران خودرو در بازار به دنبال خرید خودروهای سواری پارس سال، پژو ۲۰۶ و پراید بودند.
وی خاطر نشان کرد: در هفته جاری یک دستگاه پراید فول ۱۶۶ میلیون ریال به خریداران عرضه شد، پژو سواری ۲۰۶ تیپ پنج، ۳۶۵ میلیون ریال قیمت داشت و خودرو سواری رانا نیز به قیمت ۳۱۵ میلیون ریال خرید و فروش شد.
همچنین در هفته جاری سواری تیبا در بازار ۲۱۰ میلیون ریال به خریداران فروخته شد و خودرو سواری پژو ۴۰۵ نیز ۲۷۰ میلیون ریال قیمت گذاری شد.
در این هفته، تندر ۹۰ فول ایران خودرو ۳۴۵ میلیون ریال و تندر فول پارس خودرو نیز به قیمت ۳۵۵ میلیون ریال به خریداران عرضه شد و تندر ای یک نیز در بازار موجود نبود.
به گفته شفیعی، در هفته جاری قیمت هر دستگاه مگان ۲۰۰۰ فول آپشن دار در بازار ۸۸۵ میلیون ریال و بدون آپشن آن نیز ۸۳۵ میلیون ریال قیمت گذاری شد، ضمن این که، تولید مگان ۱۶۰۰ نیز در حال حاضر متوقف شده و در بازار موجود نیست.
به گزارش ایرنا، این کارشناس خرید و فروش خودرو افزود: در این هفته خودرو سواری سمند معمولی در بازار ۲۷۵ میلیون ریال قیمت داشت و هر دستگاه وانت معمولی دو گانه سوز ایران خودرو نیز ۱۳۷ میلیون ریال به خریداران عرضه شد.
وی قیمت هر دستگاه خودرو سواری مزدا ۳ جدید را در هفته جاری در بازار ۱۲۲ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: خودرو شاسی بلند ۲۰۲۴ ای ایکس ۵۵ نیز در این هفته ۲۱۰ میلیون تومان خرید و فروش شد.
وی، قیمت خودرو شاسی بلند، ایی ایکس ۳۵ را در بازار ۱۶۰ میلیون تومان و ایکس ۳۳ ام وی ام چینی را ۵۹ میلیون تومان اعلام کرد.
شفیعی یادآور شد: در حالی که در هفته جاری ایکس ۳۳ حدود ۵۹ میلیون تومان قیمت داشت، شاسی بلند اسپورتچ کیا با توجه به آپشن های آن از ۱۴۸ میلیون تا ۱۵۵میلیون تومان معامله شد و خودرو شاسی بلند لیفان ۶۹ میلیون تومان به خریداران عرضه شد، ضمن این که، خودرو سانتافه در بازار موجود نبود و خودرو شاسی بلند سوزوکی فول نیز به قیمت ۱۲۲ میلیون تومان به خریداران عرضه شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.