از بهترین بازی ها تا عروسک های آئینی

جام جم آنلاین: خانه فرهنگ گلها در سومین هفته تابستان با «همسایه خوب من»، «بهترین بازی ها»، «عروسک های آئینی» و «گردشگری در موزه سعد آباد»، میزبان شهروندان است.

 به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه شش، مدیر خانه فرهنگ گلها با اعلام برنامه های سومین هفته تیرماه، گفت: در این هفته تئاتر «همسایه خوب من»، «آموزش بهترین بازی ها»، آموزش ساخت انواع عروسک های آئینی و قومی و نیز تور یک روزه گردشگری در کاخ موزه سعد آباد را برای شهروندان، به اجرا خواهیم گذارد.

وی با تشریح جزئیات این چهار عنوان برنامه، افزود: نمایش طنز «همسایه خوب من» با محور خوشرویی، احترام به همسایگان و رعایت حقوق همسایگان از ساعت ۱۹ تا ۲۱ روز یکشنبه ۱۸ تیرماه در خانه فرهنگ گلها به روی صحنه می رود.

امیرارسلان قلندری درخصوص برنامه های روز دوشنبه، ۱۹ تیرماه، خاطرنشان کرد: در روز دوشنبه نیز دو عنوان برنامه داریم: «بهترین بازی ها» و «عروسک های آئینی».

به گفته مدیر خانه فرهنگ گلها، «بهترین بازی ها» در قالب بازی های محلی و ساده با محور رعایت و احترام به حقوق دیگران، رعایت نظم، رفتارهای صحیح به کودکان طراحی و اجرا می شود.

وی تصریح کرد: همچنین از طراحان بهترین بازی های غیرتکراری با قابلیت اجرا در خانه فرهنگ تقدیر می شود. این بازی ها از ساعت ۱۹ تا ۲۱ اجرا خواهد شد.

مدیر خانه فرهنگ گلها درخصوص آموزش ساخت عروسک های آئینی نیز گفت: علاوه بر بهترین بازی ها، عصر روز دوشنبه ۱۹ تیرماه، ساخت انواع عروسک های آئینی و محلی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ توسط اعظم بزرگی به شهروندان آموزش داده می شود.

به گفته قلندری، اجرای نمایش و اهدای جایزه به بهترین عروسکی که توسط شهروندان تهیه شده باشد، از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود.

مدیر خانه فرهنگ گلها به تور گردشگری سیاحت، طراوت و خانواده اشاره کرد و گفت: تور روز ۲۰تیرماه به گردشگری در کاخ موزه سعد آباد اختصاص دارد. در این تور تفریحی، کارشناس روانشناسی نکاتی پیرامون راهکارهای شادی و نشاط سخن خواهد گفت.

خانه فرهنگ گلها واقع در بزرگراه شهید گمنام، نرسیده به تقاطع کردستان، روبروی شهروند قزل قلعه، بوستان گلها واقع شده است. شماره تماس: ۴-۸۸۳۳۰۰۶۳


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.