از خلافکاری‌های خود مطلع شوید

جام جم آنلاین: اگر گمان می‌کنید این خودروها، نه که خودروَند، خودشان می‌روند و خلاف می‌کنند بعد می‌آیند دستتان را می‌گذارند توی دست حنا (نه آن دختری که در مزرعه بود!)، برای اطلاع از تعداد خط‌هایی که چاقوی چرخ ماشینتان روی صورت خیابان انداخته و دوربین یا مأموری هم خلافکاری‌هایش را مشاهده فرموده، با کارت شناسایی اتومبیل، یا برگه بیمه‌نامه، یا سند خودروتان بروید به یکی از این دفترهای خدمات الکترونیک تا خودتان با چشم مسلح یا غیرمسلح (هر کدام راحت‌ترید!) پرینت خلافکاری‌هایتان را ببینید و بدانید چه چیزها که پشت پلاک ماشینتان نگفته‌اند و ننوشته‌اند!

دفترهای خلافکارشناسی برای صدور صورت خلافی حضرت عالی مبلغ ۱۵۰۰ تومان دریافت می‌کنند؛ گفته باشم فردا نگویید نگفت!

با جیب پر پول بروید! چون اگر به برخی از موارد خلاف اعتراض کنید باید ۱۵۰۰ تومان دیگر هم بدهید تا اعتراضتان به اجرائیات فرستاده شود.

۱۵۰۰ تومان جیب پر پول نمی‌خواهد؟! دِ نه دِ! اگر خلافتان از سه برگ تجاوز کند، برای صدور هر برگ ۱۵۰ تومان و برای هر ردیف اعتراض در برگه جریمه هم ۱۵۰ تومان دیگر باید پیاده شوید! تازه… اگر خلافتان خیلی سنگین باشد (مثلا بیشتر از یک میلیون تومان)، مشکلتان با مراجعه به دفترهای خدمات الکترونیک و حنا یا آن دختر و پسری که پشت مزرعه الکترونیک نشسته حل نمی‌شود و حسابتان با خلاف‌الخالفین است! یعنی باید مستقیم بروید (حالا اگر مسیرتان پیچ و خم دارد از مسیر غیر مستقیم هم می‌شود رفت!) به مرکز راهور.

آهان راستی… خلاف‌های ماشینتان را می‌توانید از طریق ارسال شماره VIN کارت شناسایی خودرو نیز دریافت کنید. آن شماره‌ها و حروف لاتینی که پشت کارت مشخصات اتومبیلتان به صورت عمودی درج شده را می‌بینید؟ (پدر جان… همان‌ها که گوشه سمت راست کارت، از بالا آمده‌اند پایین عین زبان ژاپنی!) همان را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵۱ پیامک بزنید تا بفهمید برخی از این خودروهایی که همین جور ولشان کرده‌اید توی خیابان برای خودشان جولان بدهند، بعضی وقت‌ها می‌توانند به چه خلافکارهای بالفطره‌ای تبدیل شوند!(جام جم)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.