از دانشگاههای برتر تقدیر شد

جام جم آنلاین: در نشست روسای دانشگاهها و مراکز پژوهشی کشور با اهدای لوح تقدیر از سوی وزیر علوم از دانشگاههای برتر در زمینه عملکرد فرهنگی در فاصله شهریور ۱۳۸۹ الی شهریور ۱۳۹۰ تجلیل شد.

  به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، از میان دانشگاههای با جمعیت دانشجویی بالای ۱۱ هزار نفر ، دانشگاه زابل رتبه نخست و دانشگاههای اصفهان و فردوسی مشهد رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین از میان دانشگاههای با جمعیت دانشجویی ۶ هزار الی ۱۱ هزار نفر ، دانشگاه شاهد رتبه نخست و دانشگاههای خوارزمی تهران و بوعلی سینا رتبه های دوم وسوم را کسب کردند.

براساس این گزارش از میان دانشگاههای با جمعیت دانشجویی ۲ هزار الی ۶ هزار نفر دانشگاه ملایر رتبه نخست و دانشگاه یاسوج رتبه دوم را کسب کردند.

همچنین از میان دانشگاههای تازه تاسیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

بنابر نظر سنجی از دانشجویان و فعالان فرهنگی دانشگاههای روسای دانشگاههای صنعتی اصفهان ، گلستان، شهید چمران و نوشیروانی بابل به عنوان روسای برتر از نظر عملکرد فرهنگی معرفی شدند.

گفتنی است ایجاد معاونت فرهنگی مستقل ، ایجاد فضا و زیرساخت لازم برای فعالیتهای فرهنگی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و داشتن برنامه جامع فرهنگی از جمله شاخص های انتخاب دانشگاه برتر در زمینه فرهنگی بوده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.