از دیار حبیب تا ناگفته های کربلا

۰۶م آذر ،

از یازدهم آذرماه سالجاری “ازدیار حبیب” با روایت سید مهدی شجاعی از رادیو ایران پخش می شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو ایران؛ مهدی طهماسبی (سردبیر)ویژه  برنامه “ازدیار حبیب” با اعلام این خبر گفت:
وی ادامه داد:”از دیار حبیب” نام یکی از کتاب های  شجاعی دربارهٔ حبیب‌بن‌مظاهر، یکی از یاران امام حسین(ع) در واقعه کربلا و چگونگی پیوستن او به امام(ع) است.
طهماسبی با اشاره به میهمان های این برنامه گفت: در هر برنامه پژوهشگر و کارشناس تاریخ اسلام در خصوص ناگفته های کربلا،  صحبت می کند.
او ادامه داد: محمد حسین رجبی دوانی، حجت الاسلام والمسلمین شکیبا پژوهشگر علوم دینی و قرآنی همچنین حاج آقا راستگو  از کارشناسان این برنامه می باشند که در خصوص موضوعاتی همچون  ناگفته هایی از کربلا، حب و عشق حضرت اباالفضل به امام حسین(ع) و اولین نطفه قیام عاشورا صحبت می کنند.
پخش قطعات نمایشی با حضور هنرمندان و بازیگران مرکز نمایش رادیو همچون رحمان باقریان، بیوک میرزایی و عباس توفیقی در خصوص اتفاق کربلا و نغمه های عاشورایی از نقاط مختلف ایران از دیگر بخش های این برنامه است که با صدای فاطمه آل عباس از ساعت ۱۹:۳۰ به مدت پانزده دقیقه  پخش می شود .
در بخش دیگری از کتاب”از دیار حبیب” نیز به ماجرای انتقام پسر او از قاتلان پدرش پرداخته شده است که سید مهدی شجاعی در این برنامه رادیویی به روایت آن می پردازد.
گفتنی است؛ “ازدیار حبیب” تا بیست و هشتم صفر از رادیو ایران پخش می شود./ص
        


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.