از دیدار دوستانه با تیمهای شمالی تا سفر با اتوبوس/اردوگاه رامسر در اختیار شاگردان دایی

۲۷خردادماه،

پرسپولیس برای آماده سازی بیشتر و پشت سر گذاشتن تمرینات بدنسازی از ۲ روز دیگر به رامسر سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، گزارشی تهیه کردیم از چگونگی سفر سرخپوشان به این شهر که می خوانید.

ساعت ۸ صبح آغاز سفر پرسپولیس

با دستور علی دایی سرخپوشان چهارشنبه ساعت ۸ صبح از جلوی درب باشگاه پرسپولیس با اتوبوس راهی رامسر خواهند شد. بد نیست بدانید سرمربی سرخپوشان به بازیکنان اعلام کرده که نیم ساعت زودتر خودشان را به باشگاه برسانند تا وسایل شان را داخل اتوبوس قرار دهند.

اردوی ۸ روزه پرسپولیس

قرار است در سفر ۸ روزه سرخپوشان به رامسر، بازیکنان زیرنظر مولایی بدنسازی کنند تا با آمادگی کامل در لیگ سیزدهم حاضر شوند.
کاروان پرسپولیس پنج شنبه هفته آینده به تهران باز خواهد گشت. البته در رامسر تعدادی از پرسپولیسی ها تست آمادگی جسمانی می دهند و توسط علی دایی محک خواهند خورد.

گفتنی است، کادر فنی پرسپولیس در نظر دارد تا بعد از بازگشت به تهران اردوی دیگری بر پا کنند. بد نیست بدانید هفته اول لیگ سیزدهم از ۲۱ تیرماه آغاز خواهد شد.

دو دیدار تدارکاتی با تیمهای شمالی

پرسپولیس در هفته های قبل چندین دیدار تدارکاتی با تیمهای مختلف نظیر دانشگاه اردبیل، امیدهای پرسپولیس و چند تیم بومی دیگر برگزار کرده و حالا مربیان این تیم قصد دارند ۲ دیدار دوستانه با ۲ تیم شمالی در اردوی رامسر برگزار کنند و آمادگی بازیکنان تیم را محک بزنند. به احتمال فراوان یکشنبه یا دوشنبه سرخپوشان اولین بازی خود را انجام دهند.

اردوگاه رامسر در اختیار سرخپوشان

بر خلاف اینکه گفته می شد شیرینی در رامسر یک هتل چند ستاره برای پرسپولیسی ها در نظر گرفته اما بازیکنان و اعضای کادر فنی برای اقامت یک هفته ای شان باید در یک اردوگاه مستقر شوند.

گفتنی است، این اردوگاه از امکانات بالایی برخوردار است و داخلش زمین چمن و سالن بدنسازی دارد. بد نیست بدانید در رامسر تنها یک کمپ وجود دارد و سرخپوشان پایتخت توانسته اند آنجا را برای اقامتشان انتخاب کنند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.