از ربات ذهن خوان تا … +عکس

۱۳خردادماه،

در هفته قبل دانشمندان توانستند ربات ذهن خوان را تولید کنند همچنین ویندوز وعده های جالبی در مورد ورژن تازه ویندوز ۸ داده است.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، در هفته قبل چند فناوری تازه وارد بازار شده است که در اینجا تعدادی از این فناوری ها را به شما معرفی می کنیم.

تبدیل هواپیما به خودرو :

جف بلانچ یک خلبان بازنشسته است که هفته پیش از خودروی اختصاصی خودش پرده برداری کرد. او با استفاده از بدنه یک هواپیمای قدیمی که رها شده بود توانست خودرویی با مجوز گشت در خیابان دریافت کند.

قفل های هوشمند: از اواخر امسال قرار است قفل هایی وارد بازار شود که با استفاده از اینترنت توانایی باز و بسته کردن آن ها را داشته باشید. این قفل ها که با نام آگوست شناخته می شوند ایمنی بالا داشته و سارقی را ناامید می کند.

بازگشت دکمه استارت: با همه تلاشی که ماکروسافت برای حذق کلید استارت در ویندوزهای خود کرد باز هم نتوانست در مقابل سیلی از منتقدان و ناراضی هادوام بیاورد. ماکروسافت گفته است این دکمه در ورژن بعدی ویندوز ۸ باز خواهد گشت.

رباتی که ذهن را میخواند: دانشمندان دانشگاه کرنل توانسته اند رباتی را تولید کنند که می تواند ذهن انسان را بخواند. این ربات قادر است با آنالیزهای رفتاری حرکات بعدی شما را تشخیص دهد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.