از رستاکی‌ها چه خبر!؟

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه موسیقی “رستاک” در تازه ترین فعالیت صحنه‌ای خود ۲۴ مهر ماه میزبان علاقه مندان موسیقی در جزیره قشم خواهد بود.

سپهر سعادتی مدیر هماهنگی گروه موسیقی “رستاک” در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: این کنسرت ۲۴ مهر ماه با اجرای قطعات منتخب دو آلبوم “همه اقوام من” و “سرنای نوروز” در جزیره قشم برگزار می گردد.

وی دربارهٔ کنسرت‌های دیگر این گروه در شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: روزهای ۲۷ مهر تا چهارم آبان ماه کنسرت هایی را در اراک، گرگان و یزد برگزار می کنیم البته کنسرت های دیگری نیز در شهرهای مختلف کشور برگزار می کنیم که با توجه به قطعی نبودن آنها نمی توانم نامی از شهرهای میزبان کنسرت ببرم.

سعادتی دربارهٔ تولید آلبوم تازه گروه رستاک تصریح کرد: روند پیش‌تولید آلبوم مدتی است که آغاز شده اما به سبب وسواسی که گروه برای انتخاب قطعات دارد نمی توانیم برای ضبط عجله کنیم ضمن اینکه ضبط آلبوم های این چنینی نیازمند یک پروسه یک سال و نیمه است که باید طی سود از این رو تصور می کنم آلبوم تازه گروه طی دو سال آینده برای انتشار یافتن آماده شود.

نوازنده کنترباس در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: این آلبوم هم در سبک و سیاق آلبوم های قبلی گروه رستاک در حوزه موسیقی نواحی است که این بار سعی کردیم علاوه بر گنجاندن قطعات مشهور محلی به سراغ موسیقی مناطق بکر و مغفول مانده کشورمان برویم که به اعتقاد من برای علاقه مندان موسیقی جالب توجه خواهد بود.

گروه موسیقی “رستاک” از جمله گروه‌های فعال در حوزه موسیقی نواحی است که از سال ۷۶ در قالب یک گروه موسیقی تجربی فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه با الهام از عناصر شنیداری موسیقی بومی ایران در شکلی نوین تاکنون آلبوم های “همه اقوام من”، “رنگواره های کهن” و “سرنای نوروز” را روانه بازار موسیقی کشور کرده است.

گروه موسیقی رستاک از آغاز فعالیت‌های خود تا کنون در تهران، شهرستان ها و کشورهای مختلف اروپایی کنسرت های متعددی را برگزار کرده است.

منبع: مهر


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.