از رویانیان به عنوان اسطوره یاد خواهد شد

۲۸ام بهمن ،

به گزارش فارس، یحیی گل‌محمدی در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی در جمع خبرنگاران گفت: عوامل زیادی در عملکرد اخیر پرسپولیس دخیل است، انگیزه بالای بازیکنان و حمایت‌های همه‌جانبه رویانیان از تیم و کادر فنی و همچنین حضور دلگرم‌کننده هواداران شرایط را طوری رقم زده که به هیچ وجه احساس تنهایی نکردیم. حمایت هواداران سبب شد تا امروز به حمایت نسبی دست یابیم.

وی در مورد جلسه‌ای که با محمد رویانیان برگزار کرده، اظهار داشت: جلسه خوبی را با آقای رویانیان داشتیم و ایشان حمایت همه‌جانبه‌ای را از من کردند. از من خواستند که لیست مازاد و بازیکنانی که برای فصل بعد را باید جذب شوند را بدهم که اعلام کردم برای این کار زود است. دو هفته دیگر لیست بازیکنانی را که می‌خواهیم را به باشگاه اعلام می‌کنم و در ۲ هفته پایانی لیست بازیکنان مازاد را به باشگاه می‌دهم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود کریم باقری از مسئله‌ای ناراحت شده است، عنوان کرد: کریم متعلق به پرسپولیس است و همه جوره کمک‌هایش را به تیم کرده است؛ چه در دورانی که بازی می‌کرد و چه حالا که فوتبالش پایان یافته کنار تیم است و از تیم حمایت می‌کند، هیچ مشکلی وجود ندارد.

گل‌محمدی در مورد حضور بگوویچ در تیم‌های پایه پرسپولیس عنوان کرد: بگوویچ سابقه خوبی در بخش پایه دارد. باشگاه برنامه سیستماتیک دارد و برای بخش پایانی اهمیت زیادی قائل است به همین خاطر قرار شده در تجربیات بگوویچ در این بخش استفاده کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد صحبت‌های رمضانی مبنی بر اینکه بگوویچ مشکلی مالیاتی ندارد، بلکه او با مهدوی‌کیا و کریمی دچار اختلاف شده است، گفت: تیم پاس آنقدر مشکل دارد که بهتر است ایشان انرژی‌اش را برای تیم خودش بگذارد. مشکل بگوویچ و بازیکنان صحت ندارد بگوویچ تنها مشکل مالی و مالیاتی شده و بهتر است مطالبات او پرداخت شود.

گل‌محمدی در مورد اینکه محمد رویانیان اعلام کرده پرسپولیسی‌ها لُنگی می باشند، خاطرنشان کرد: سردار تمام وجودش را برای پرسپولیس و رنگ قرمز گذاشته و کارهای بزرگی در پرسپولیس انجام داده است. او این مسئله را در جمع خصوصی و دوستانه مطرح کرده و نباید این موضوع را اینقدر بزرگ می‌شد. رویانیان کارهای بزرگی برای پرسپولیس انجام داده که تا به حال هیچ کسی چنین کارهایی نکرده بود و او در آینده به عنوان یک اسطوره نامش مطرح خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.