از صرافی های فردوسی چه خبر؟

 بیشتر صرافی‌های میدان و خیابان فردوسی خرید و فروش دلار ندارند و دیگر خبری از مشتریان پر حجم روزهای گذشته هم در بازار نیست. 

اغلب صرافی‌ها امروز یا دلار نمی‌فروختند و یا درب مغازه‌ها را بر روی خود بسته بودند. 
 
البته برخی دیگر هم نه دلار می‌خریدند و نه می‌فروختند. یکی از صرافی‌ها می‌گوید: فعلا دلار خرید و فروش نمی‌کنیم تا اینکه قیمتی منطقی اعلام شود. 
 
یکی دیگر از صرافی‌ها هم در واکنش به تقاضای دلار، اظهار داشت: فقط سکه خرید و فروش می‌کنیم و ارز نداریم. اما همین صرافی‌ها بر روی تابلوی خود عدد ۲۸۵۰ تومان را روبروی نرخ دلار درج کرده بودند.  
 
در بازار امروز خبری از دلالان و متقاضیان ارز نبود و اغلب صرافی‌ها خالی از مشتری بود. کم رونقی بازار ارز موجب شده بود ماموران نیروی انتظامی کمتر در بازار باشند و تنها یک ماشین پلیس در کنار میدان پارک بود و چند مامور در کنار آن ایستاده بودند. 
 
به گزارش فارس، به نظر می‌رسد پس از اعلام نرخ ۲۸۵۰ تومانی دلار در بازار، صرافی‌ها به دلیل شرایط بازار و اینکه قبل از آن با قیمت بیشتری خرید و فروش می‌کردند، با این قیمت تمایل چندانی به مبادله ارز نداشته باشند. 
 
البته در گوشه و کنار خبرهایی از افزایش قیمت دلار در بازار شنیده می‌شود که با توجه به عدم خرید و فروش آن در بازار، چندان قابل اعتنا نیست.

 
منبع: فارس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.