از طرح جدید آیفون ۶ تا … +عکس

به گزارش سه نسل به نقل از مشرق ، در هفته گذشته چند فناوری جدید وارد بازار شده است که در اینجا تعدادی از این فناوری ها را به شما معرفی می کنید.

خطرناک ترین پرش دنیا: فلیکس بومگارتنر کسی است که چهارشنبه گذشته پرشی بسیار خطرناک انجام داد. او از ارتفاع ۳۰ کیلومتری به سمت زمین پرید و البته یک لباس مخصوص نیز به تن داشت. او در طول مسیر به سرعت نزدیک به ۸۰۰ کیلومتر در ساعت رسید. او قرار است در چند هفته آینده رکورد پرش را بشکند.

نمایشگرهای با قدرت: شاید دیگر دوران حکمرانی اپل در صفحه نمایشگرها به پایان برسد. بهترین صفحه نمایش های گوشی های هوشمند را این روزها اپل با نمایشگرهای ۳۲۶ پیکسلی اش در اختیار دارد. اما سامسونگ اعلام کرده است که مشغول کار بر روی نمایشگر ۳۵۰ پیکسلی اش است که می تواند سردم داری اپل را از بین ببرد.

آیفون ۶: این روزها بسیاری از افراد به دنبال این هستند که بدانند آیفون ۵ چه شکلی خواهد داشت اما آنتونی بریکس طرح هایی را برای ایفون ۶ ارائه داده است. او اعلام کرد که این طرح ها را برای اپل ارسال می کند. البته اطلاعات زیادی در مورد این طرح ارائه نکرده است.

هدفون یوسن بولت: یوسن بولت را حتما می شناسید. او رکورددار دوی ۱۰۰ متر است و به عنوان سریعترین انسان روی زمین نیز شناخته می شود. به تازگی شرکت Soul by Ludacris به افتخار آغاز المپیک نسخه ویژه ای برای این دونده طراحی کرده است. البته این هدفون به قیمت بالای ۳۹۴٫۹۵ دلار به فروش می رود.


جدیدترین مقاله های آی تی و موبایل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.