از مجلس برای احضار وزیر علوم حمایت می‌کنیم

مسئول واحد سیاسی دانشگاه شهید رجایی گفت:‌ تشکل‌های دانشجویی، مخالف این حرکت سریع وزارت علوم در قبال تفکیک جنسیتی هستند چرا که این کار باید پروسه زمانی لازم خود را طی کند تا به مرحله اجرا در آید، لذا ما از مجلس برای احضار وزیر علوم در کمیسیون آموزش حمایت می‌کنیم.

محمد مختاری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به اینکه در دفترچه امسال تفکیک جنسیتی در برخی دانشگاه‌ها اعمال شده است، اظهار داشت: یکی از نشانه‌های اسلامی شدن دانشگاه‌ها تفکیک جنسیتی است که این امر می‌تواند به سالم شدن محیط دانشگاه‌ها کمک کند.

مسئول واحد سیاسی دانشگاه شهید رجایی یادآور شد: برای تفکیک جنسیتی ابتدا زیر ساخت‌های لازم باید مهیا شود و در این مورد مسئولین وزارت علوم باید پاسخگو باشند چرا که از نظر قشر دانشگاهی هنوز این زیرساخت‌ها مهیا نشده و این امر می‌تواند ضربه شدیدی به سیستم آموزش عالی کشور وارد کند.

این فعال دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: جنبش‌ها و تشکل‌های دانشجویی، مخالف این حرکت سریع وزارت علوم در قبال تفکیک جنسیتی هستند چرا که این کار باید پروسه زمانی لازم خود را طی کند تا به مرحله اجرا در آید، لذا ما از مجلس برای احضار وزیر علوم در کمیسیون آموزش حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.